Nieuw vliegtuig winterperiode

Dag medebouwers/vliegers,

Kort voor de zomervakantie dit jaar begonnen met de modelbouw.
Eerste vliegtuig Swift 2 met een 3cel aandrijving. Hiermee in 10 weken mijn brevet gehaald. Ter ontspanning nog een sonic 185 bijgekocht voor het zweven, leuk.
Nu wil ik voor de wintermaanden iets gaan kopen om in het voorjaar mee te gaan vliegen. Dit moet iets op wielen worden. Ik zit dan te denken aan wederom elektro 3/4 cel voor:
sebart katana / kyosho oxalys / kyosho osmose / kyosho colmato st ep 1400.......(of een advies voor een andere kist is ook goed!)
Kan iemand mij iets adviseren wat wel of juist absoluut niet te doen.

Alle raad is welkom.

Alvast bedankt!
Harald

Laatst bewerkt:
Ha die Harald,
Goh kom ik je hier ook tegen.
Het is denk ook handig om te weten of je een model met of zonder neuswiel wilt in het eerste geval is de calmato een goede keus en in het andere geval is de kadet van graupner of de rainbow van staufenbiel een goede keuze.
Ik zou persoonlijk voor de calmato of een vergelijkbaar toestel gaan, voor een beginner is een toestel met neuswiel vaak wat makkelijker tijdens de start.

Succes met je keuze.

Dit is echt een super toestel "kyosho colmato st ep 1400" , je moet er alleen wel een andere motor en regelaar inzetten in combinatie met een 4 cellen pakket. waarschijnlijk ben je er anders te snel op uitgekeken.

Dit is een ander goed alternatief Sebart Angel, en als je echt iets anders wil hebben is de Miss Wind S 50 E van Sebart ook zeer geschikt. Is een hele mooie 2 dekker met zeer goede vliegeigenschappen

Back