Nieuw vraagje: batterijpack vanop ebay, betrouwbaar?

Hoi,

ik heb een vraagje over bovenstaande. Ik heb op Ebay D een paar van deze pakjes tegengekomen voor 26€ per twee, van 3000mAh. Lijkt me tamelijk weinig. Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee (met dit merk)? Zoja, zijn ze goed, qua rijtijd, snelheid (interne weerstand dus). Het is voor in een HPI Sprint 2 RTR.

Groeten

btw.: http://www.camelion.com/rechargeable/car.html

edit: nieuwe vraag, zie laatste post van mij.

Het zullen geen echte racepacks met de hoogste voltages en de laagste weerstanden zijn maar zo lang je geen zware motoren gebruikt zal je vast een hoop plezier er mee hebben.

Hmm, ok. Bedankt voor de reacties.

Het is gewoon voor recreatief rijden, met een 17x2 turns motor (de standaard die erin zit, van nosram) maar ik weet niet of dit een zware motor is of niet? Waarschijnlijk niet, omdat die standaard is?

OK, bedankt voor jullie reacties. Maar mijn vader vertrouwt het niet, we hebben ons al eens miskocht aan goedkope packs. We willen dus wat duurdere packs en mss toch ook wat groter. Dus kijk ik ff rond op ebay en zie LRP's 3600mAh voor 28.90€ en Sanyo's 3600mAh voor 31.50€. Alletwee bekende merken. De verkoper van de LRP's vraagt 15 euro verzend, de verkoper van de Sanyo's 12 euro. Welke zijn nu de beste keuze?

Hmm, ik vind er niet meteen op ebay. Of het zijn (lijken) losse accu's. En zelf solderen zie ik niet zitten... Ze zijn trouwens wel nog een stukkie duurder dan die LRP's of Sanyo's. Nuja, Sanyo's dan niet... maar LRP? Zijn die niet in orde?

Btw, hoe zit het met Intellect cellen?

Als hier al enorm veel over gebabbeld is moet je het zeggen, ik heb de search nog niet gebruikt. Ik zal er meteen verandering in brengen.

edit: Intellect 4200 cellen zijn blijkbaar minder, volgens de gevonden resultaten, maar ik doelde eigenlijk toch op de 3600 mAh's

ik rij nu net 2 week met de camelion cellen.
1 met de originele motor in mijn tamiya f350
en de 2e met een 27 turns werkt prima maar is wel licht vertand.en nu 3 keer opgeladen .
groet wiebe

Daar ben ik weer...

Ik heb zoveel zitten zoeken op dit forum, en op internet, dat ik door de bomen het bos niet meer zie... Qua batterijpacks maar ook qua laden/onderhoud...

Wie kan me zeggen welk merk stickpack met capaciteit 3000-3600 voor rond de 30€ goed zijn. Die LRP's? Of Intellect 3600 van PKracing?

Groeten, en bedankt voor de hulp.

Hoi,

deze krijgt nog eens een schopje omhoog, ik heb nog een vraagje.

Zit op ebay te kijken voor nieuwe uitlaat voor mijn auto (savage), maar om alleen daarvoor verzendkosten te betalen is een beetje stom, dus kijk ik eens rond of ik geen batterijpakjes vind voor de Sprint. Deze verkoper heeft blijkbaar alleen 'fusion power' 3600mAh pakjes (http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...MEWA:IT&viewitem=&item=130032551854&rd=1&rd=1). Kent iemand deze, ervaring?

Groeten, Zjeraar

Back