D
darkangel
Guest
Ben al een tijdje aan het meelezen , maar nu toch maar officieel .
Het helivliegen heeft me altijd al geboeid , als kind al begonnen met bouwdozen inelkaar zetten.
Maar het is nu tijd voor het betere werk (heeft even geduurd)
Voorzichtig beginnen met het uitproberen van een 3,5 kanaals mini heli.Op youtube veel gekeken en zo te zien leek het besturen van een heli niet moeilijk.
Viel dat even tegen!
Heb nu een coaxiaal mini heli in huis en ik moet zeggen ondanks dat het een beginners heli is valt het nog niet mee.
De gebruiksaanwijzing vond ik niet erg duidelijk (duits), dus maar even op youtube gekeken en uiteindelijk de heli gevonden welke ik heb.
Uitleg was gelukkig in het engels.
(ik wilde een link plaatsen, lukt niet)
Uiteindelijk lekker oefenen, vaak gecrashed maar toch lukt het om de heli in de lucht te houden.
Alleen krijg ik de indruk dat voorwaarts vliegen wat moeizamer gaat dan achteruit. Moet de stick toch flink naar voren bewegen.
Op de console zit rechts een wieltje om te trimmen en aan de linkerkant
zit er ook eentje maar waar die voor dient.
Heb er wel aangedraaid maar ik merk er niets van.
Iemand een suggestie?
Nou ja, in iedergeval wordt het hier op het forum veel lezen en vooral oefenen.
Ik ben ondertussen wel ingeschreven voor een lidmaatschap bij een vliegclub bij mij in de buurt en in afwachting op een plekje thuis maar oefenen.
gr, darkangel
Het helivliegen heeft me altijd al geboeid , als kind al begonnen met bouwdozen inelkaar zetten.
Maar het is nu tijd voor het betere werk (heeft even geduurd)
Voorzichtig beginnen met het uitproberen van een 3,5 kanaals mini heli.Op youtube veel gekeken en zo te zien leek het besturen van een heli niet moeilijk.
Viel dat even tegen!
Heb nu een coaxiaal mini heli in huis en ik moet zeggen ondanks dat het een beginners heli is valt het nog niet mee.
De gebruiksaanwijzing vond ik niet erg duidelijk (duits), dus maar even op youtube gekeken en uiteindelijk de heli gevonden welke ik heb.
Uitleg was gelukkig in het engels.
(ik wilde een link plaatsen, lukt niet)
Uiteindelijk lekker oefenen, vaak gecrashed maar toch lukt het om de heli in de lucht te houden.
Alleen krijg ik de indruk dat voorwaarts vliegen wat moeizamer gaat dan achteruit. Moet de stick toch flink naar voren bewegen.
Op de console zit rechts een wieltje om te trimmen en aan de linkerkant
zit er ook eentje maar waar die voor dient.

Heb er wel aangedraaid maar ik merk er niets van.
Iemand een suggestie?
Nou ja, in iedergeval wordt het hier op het forum veel lezen en vooral oefenen.
Ik ben ondertussen wel ingeschreven voor een lidmaatschap bij een vliegclub bij mij in de buurt en in afwachting op een plekje thuis maar oefenen.
gr, darkangel