Nieuw.

• Topicstarter Topicstarter ookrobert
  • Startdatum Startdatum
O

ookrobert

Guest
Hallo Allemaal,

Even een berichtje om jullie te laten weten dat er weer iemand is die zich heeft laten verleiden door de modelbouw.

Ik ben ook een Robert en 25 jaar. Sinds een weekje ben ik eigenaar van een dragonfly die ik via conrad.nl gekocht heb. (Meteen dit forum gesponsord.)

Na dit forum eens bekeken te hebben zag ik hoeveel verschillende heli's er zijn (nooit geweten). Misschien is de dragonfly niet de beste keuze om mee te beginnen maar ik heb hem nu en ga hem dus ook goed gebruiken.

Ik zal regelmatig op dit forum zijn omdat ik nog een hoop te leren heb en ik zag dat er een hoop ervaring en "deskundigheid" te vinden is hier.

Groeten Robert.

Welkom op het forum.. Ik hoop dat je er veel kan vinden en veel opdoet betreffende de heli's en andere zaken.
Er is zeker veel te vinden over heli's en ook zeker de techniek en nieuwtjes omtrent de electro heli's die steeds meer te zien zijn:)

Zelf ben ik maar gewoon een vleugelvlieger etc. Met de heli ben ik niet verder dan de piccolo :)

ps. de zoekknop op het forum.. een heel nuttig iets ;) altijd even kijken wat er zoal te vinden is over een bepaald onderwerp. Scheelt veel dubbele vragen over 1 onderwerp..

Veel plezier op het forum.

Groeten Vincent

Bedankt Vincent,
de zoek knop is bij mij al versleten... ;)

Back