nieuw

• Topicstarter Topicstarter Benetti
  • Startdatum Startdatum
B

Benetti

Guest
ik ben nieuw hier en heb totaal geen ervaring met dit soort dingen. Maar ik zou graag ook een projectje starten.
wat heb ik hier voor nodig en liefst zo goedkoop mogelijk. Ik heb al eens gekeken op Wedico maar dit vond ik te duur.
ik heb op zolder nog een Bruder truck staan. Kan ik hier iets mee doen??

alvast dank
mvg

als je verder kijkt dan kan je vast wat met bruder.

sorry dat ik dit nu tegen jouw moet zeggen het geld een beetje voor alle berichten van de afgelopen weken hier.

het is een forum welke een prima zoekfunctie heeft. er is voldoende te vinden over 99% van de vragen die in de topics nieuw of ik ben nieuw hier of wat dan ook gesteld worden.

een beetje zelf onderzoek wordt zeker op prijs gesteld. en een duidelijke titel uiteraard ook.

vragen stellen is prima, maar als je bruder in typt in de zoekmachine krijg je voldoende informatie over wat mogelijk is.

en modelbouw is geen goedkope hobby.

Hey,

welkom bij de truckers.

Als je prijsbewust wil beginnen en wenst toch iets degelijk kan je ook meteen een Tamiya truck kopen.

De Scania of de Volvo vind je voor rond de 200 euro.

Dan kan je alvast beginnen bouwen, zender etc komt later wel.

Ik zelf ben ooit begonnen met de Tamiya Scania.

Wat je het eerst nodig hebt zijn twee servo's voor de besturing en het schakelen .Deze moeten vrij vlug gemonteerd worden.

Ontvanger, regelaar en batterij kunnen later aangekocht worden.

Veel succes!

Geert

hallo welkom
op het forum
als je eens op marktplaats zoekt
staan er meestal ook wel wat leuke rijklare trucks
tussen de 300 en 400 euro
het is opladen en rijden maar
ik heb zelf een complete rijklare wedico peterbilt
gekocht voor 300 euro
het is soms geluk hebben op mp

mvg patrick

Hey,

welkom bij de truckers.

Als je prijsbewust wil beginnen en wenst toch iets degelijk kan je ook meteen een Tamiya truck kopen.

De Scania of de Volvo vind je voor rond de 200 euro.

Dan kan je alvast beginnen bouwen, zender etc komt later wel.

Ik zelf ben ooit begonnen met de Tamiya Scania.

Wat je het eerst nodig hebt zijn twee servo's voor de besturing en het schakelen .Deze moeten vrij vlug gemonteerd worden.

Ontvanger, regelaar en batterij kunnen later aangekocht worden.

Veel succes!

Geert
waar kan ik deze vinden??

waar kan ik deze vinden??

sorry dat ik dit nu tegen jouw moet zeggen het geld een beetje voor alle berichten van de afgelopen weken hier.

het is een forum welke een prima zoekfunctie heeft. er is voldoende te vinden over 99% van de vragen die in de topics nieuw of ik ben nieuw hier of wat dan ook gesteld worden.

een beetje zelf onderzoek wordt zeker op prijs gesteld. en een duidelijke titel uiteraard ook.

Zegt genoeg.

hier heb je de zoekmachine niet voor nodig.

staat een sticky bovenaan dit forum met alle modelbouw links. daar zitten ze tussen.

Als je op google/MBF intypt.

Tamiya Scania/Volvo/enz.. kopen
Gegarandeerd succes.

Back