nieuwe 3 axis stabilisator

heimhelicopters

verslagschrijvers
Kijk ,

hier hou ik wel van:
duits product en maar 139 euro. Nog net niet leverbaar, maar een gelikte website is er wel.

-= BEASTX - BE ABSOLUTE STABLE =-

kijk en huiver, als dit een goed ding is gaat de prijs een oorlog veroorzaken denk ik.
Persoonlijk zou ik em al willen hebben om de tail-gyro en de swash-mixer.

Steven.

Deze is ook voor flybarless geschikt, maar als je alleen een mixer en 3axis gyro stabilisatie wil; de Flymentor 3d is maar 85 euro in-huis... dusss...

tja, voor de prijs van de onderdelen kan er nog een hoop van af denk ik. Bijna alle features die daar staan zijn software features, en die kosten na het schrijven van de software niets meer. Het zou heel goed kunnen dat er over een jaar iets dergelijks bij HobbyKing te koop is met bijna dezelfde specs voor een hoop minder geld. Als je de parallel trekt met de 'powerbox' die ze voor veel geld gingen verkopen, en het uitgeklede alternatief waar ze daarna zelf mee kwamen voor minder dan 10 procent van de prijs, dan voorspelt dat wat goeds. Ze verkopen al een Gaui systeem, dus ze hebben al heel goed kunnen bestuderen wat er in zit en hoeveel winst er op gemaakt wordt...

Back