nieuwe 450 Heli

Ben momenteel op zoek naar een nieuwe 450 heli.

Vind een Mini Titan Se een mooie heli, ook de nieuwe V2 versie.
Een MSH Protos mini is ook een goede kandidaat.

zijn er buiten de align 450 pro nog goede alternatieven?

Thanks,

hoi wiebe

heb voor de prijs van een kloon een geheel complete align 450 pro voor je.
incl vbar , bareless en afgesteld ,

vr gr jos

Ben momenteel op zoek naar een nieuwe 450 heli.

Vind een Mini Titan Se een mooie heli, ook de nieuwe V2 versie.
Een MSH Protos mini is ook een goede kandidaat.

zijn er buiten de align 450 pro nog goede alternatieven?

Thanks,

Waarom een 450, als ik in je handtekening zie dat je al een 500 hebt?
Niet lullig bedoeld hoor maar vraag me af waarom je iets kleiners wilt, wellicht vanwege de kosten?
Persoonlijk zou ik niks kleiners meer willen dan een 500 en dan is die 500 al echt op het randje.

Laatst bewerkt:
Niet lullig bedoeld hoor maar vraag me af waarom je iets kleiners wilt, wellicht vanwege de kosten?
Persoonlijk zou ik niks kleiners meer willen dan een 500 en dan is die 500 al echt op het randje.

Klopt. Maar vlieg ze graag allebij. Daarbij vlieg ik nog niet zo lang, probeer nieuwe figuren liever eerst met een 450.

En een 450 is lekker compact, kan ook op het veldje achter het huis.

Waarom deze reply ?
, niet lullig bedoeld maar een gebruiker heb je al op de kast :confused:
en iemand vraagt naar een 450 , jij gaat ook gewoon een anderen kant op !

OOk snap dat je er geen te koop topic van kan maken ;)

MSH Protos mini is naar mijn mening een prima optie ! :)
maar zijn kosten een probleem ? en mag ik dan ook weten waarom geen Align dit keer ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat we dan onheroepelijk uitkomen op een bepaald merk waar Danny een hekel aan heeft:D

Stevo

en iemand vraagt naar een 450 , jij gaat ook gewoon compleet een anderen kant op !

Mijn gedachtegang
"hmm deze persoon heeft een 500 en wil een 450 gaan kopen. heeft hij wel ervaring met een 450? waarom zou hij een 450 willen naast zijn 500? Is dan nog een 500 evt van ander merk/type dan niet beter. Laat ik eerst maar eens vragen waarom hij een 450 wil naast zijn 500"

Laatst bewerkt:
Waarom deze reply ?
, niet lullig bedoeld maar een gebruiker heb je al op de kast :confused:
en iemand vraagt naar een 450 , jij gaat ook gewoon een anderen kant op !

OOk snap dat je er geen te koop topic van kan maken ;)

MSH Protos mini is naar mijn mening een prima optie ! :)
maar zijn kosten een probleem ? en mag ik dan ook weten waarom geen Align dit keer ?

Hallo, ik heb een align T500 en al meerdere align 450 versies gehad (zelfs nog de HDE...). Keer nieuw heli-tje is ook leuk. Daarbij is budget niet echt een issue.

Sta daarom open voor suggesties.

Ik denk dat Stevo KDS bedoelt maar is een geintje van hem.

Ik heb zelf de MSH PROTOS, dus niet de mini versie.
Die 500size versie is een superlichte simpele heli. Wel met wat italiaanse nukken. Zo houdt MSH hun handleidingen niet up to date en geven ze nieuwe revisies van oude onderdelen hetzelfde productnummer en dus weet je niet of je de oude of nieuwe versie opgestuurd krijgt.
Ook is de heli echt ontworpen om te vliegen en niet om te crashen. Ik heb de carbon versie van Eric compleet zien versplinteren bij een harde crash. Maar zo is dus ook de tail case aan de zwakke kant, in de lucht is de tail perfect maar raak niet te hard de grond. Wellicht dat dat bij de Mini degelijker is gemaakt.
Mooie van de MSH is ook de volledige riemaandrijving, heel stil en onderhoudsvriendelijk.

Laatst bewerkt:
Back