Nieuwe Aanwinsten!!!

Naast de Losi Ten-T ben ik nu ook de trotse eigenaar van de HobaO Hyper Truggy 1/8 en de Ishima Rave (S) 1/8 Buggy. Heb weer wat rond gelezen en er is mij iets opgevallen. Wist namelijk NIET dat je luchtfilter perse schoon moest zijn om uwe wagen gestart te krijgen :S. Nu heb ik al wat kilometers afgelegd met de Ishima Rave en ik kreeg hem dus wel gestart zonder verversing van het filter. Punt is dat ik hem de hele 'zomer' niet meer gestart heb, omdat ik met vakantie was. Dus toch wel een goed idee om deze eerst schoon te maken en dan ook nog eens voorverwarmen met de fohn om zoveel mogelijk te voorkomen. Binnenkort verschijnen wat plaatjes van de wagens in actie, of parade pics :P.

Ik had bijna hetzelfde met mijn ishima maar bij mij ging hij wel aan maar sloeg hij af ik heb ook het luchtfilter schoon gemaakt toen sloeg af met de kaap erop dus alles weer naar fabrieksinstelling gedaan en toen weer aftellen nu rijd hij weer geweldig.

Ik had bijna hetzelfde met mijn ishima maar bij mij ging hij wel aan maar sloeg hij af ik heb ook het luchtfilter schoon gemaakt toen sloeg af met de kaap erop dus alles weer naar fabrieksinstelling gedaan en toen weer aftellen nu rijd hij weer geweldig.

Is toch wel iets waar ik dan op moet letten om erger te voorkomen...
Hij start inmiddels weer behoorlijk, heb het wel uitgetest.
Eerst met een vuil filter en daarna met een vers filter, het is inderdaad zo dat je het filter schoon moet maken voordat je de auto na lange periode weer start!

Ja ik zou wel ff kijken of alles vast zit want ik heb ook al geleerd dat je om de maand of 2 maand ff alles moet kijken of het vast zit ik heb al gehad dat het wiel eraf rolde dat ik paar schroeven aan de onderkant miste dus dan kun je telkens niet rijden omdat je paar schroeven mist.

Back