Nieuwe Align pre-painted canopy's voor de 450/600

Ik zag dat Align zeer mooie fiberglass canopy's op de markt heeft gebracht, dit voor de T-Rex 450 en 600. Die voor de 600 had mfis al heb ik gezien maar de canopy voor de 450 (HS1225) ben ik nog nergens tegen gekomen in Nederland. Verder heb ik ook geen spares nodig ofzo dus om nu alleen een canopy uit Amerika te bestellen, en dan nog het extra risico op beschadigingen natuurlijk.....

Weet iemand of ze al ergens verkrijgbaar zijn in Nederland?

HS1225-2.jpg

Als je naar de online stores gaat zoeken, kan je ze al vinden en dit voor maar 25 dollar, spotgoedkoop dus !

Grtz,
Dirk

Ja in Amerika is hij overal verkrijgbaar. Maar om alleen een canopy uit Amerika te bestellen met het risico van beschadigingen door vervoer zie ik niet zo zitten. Als ik wat meer spullen nodig had gehad had ik hem wel mee besteld en het risico voor lief genomen. De prijs is inderdaad erg leuk en niet veel duurder dan een gewone witte fiberglass canopy.

Tja de kleuren zijn vrij basic maar 10 keer beter dan gewoon wit. Het blauw en grijs zijn ook in metallic zoals is te zien op een foto die ik op helifreak tegen kwam.....

IMG_0083-s.jpg

Hoi Amstel,

Inderdaad we hebben alleen de 600 canopies op vooraad nu maar die voor de 450 zijn onderweg ook. Het duurt een beetje langer voor de nieuwe dingen in nederland te komen maar ze kom wel. :)

Ik vind die nieuwe canopy's geweldig, zag ze enige maanden geleden al maar waren idd vreemd genoeg alleen in Taiwan te krijgen, verzending naar Europa werd geweigerd...
Van de andere kant zie ik nu in de USA de nieuwe Canopy's van de 450SE V2 liggen, ook pre-painted, en tegen een zeer redelijke prijs(<25 usd) kan ze zo snel niet vinden of zijn het wellicht toch dezelfde als in dit topic?

Ik vind de nieuwe canopy echt wel mooi zo met die metallic kleuren :D Als hij bij Mfis op vooraad is bestel ik er gelijk 1.

Vanmiddag de nieuwe canopy binnen gekregen, ja toch maar in de US besteld 8)
Ik heb wel 10 foto's gemaakt maar het is lastig om te zien hoe mooi de kleuren in het echt zijn, dit was de beste foto...

P1010013S.jpg

Hoi Amstel76

Ziet er super uit, hoe ziet het eruit als ie in de lucht hangt ? Duidelijk genoeg ?

Grtz,
Dirk

Mooi man! Jammer genoeg heeft niemand hem al op voorraad in NL :cry: Heb je de versie met licht of donker blauw?

Ik heb alleen vanmorgen even gevlogen, toen was de kap nog niet binnen. Als het even mee zit ga ik morgen naar het veld om hem echt ver weg te vliegen...

Hier in Nederland ben ik hem nog niet tegen gekomen, ik heb hem bij grandrc vandaan. Volgens mij is er maar 1 versie van, het is de HS1225T Light Yellow.

Back