Nieuwe Art-Tech Firefox

Chow

Forum veteraan
Voor de liefhebbers van kleine heli's zoals de MSR, Solo Pro e.a. hier een nieuwe van Art-Tech.. Leuk speledingetje voor de liefhebber denk ik..

201142815131977.jpg

YouTube - New Art-Tech Firefox 4Ch Helicopter

Specs hier..

ShenZhen art-tech electronic technology Co., Ltd.

Laatst bewerkt:
Een maatje tussen de mSR, Solo Pro en de 120SR in, eigenlijk maatje mCPX. Vliegt zo te zien erg stabiel, niet al te snel. Voor indoor ideaal. Ziet er wel wat apart uit met de tail die wat omhoog wijst.

Zo stabiel als hij vliegt en die extra bescherming van de tail maakt het wel een erg goede beginners heli volgens mij. Vind hem ook best wel mooi. Ben benieuwd wat ie gaat kosten.

Was meer een tip voor anderen. Kwam hem net tegen in m'n Youtube subscriptions. Ik weet dat er best wat forummers zijn die graag dit type heli's vliegen..

Is zeker een leuke tip! mijn zoontje is er nu ook al helemaal weg van..gaat me weer €tjes
kosten :) leuk voor zijn verjaardag. ben wel benieuwd wat hij moet kosten.

Grappig ding, maar denk dat je bij iedere crash de staart kan vervangen, die zit wel heel dicht op de main rotor!

Ziet er leuk uit. "Echte" servo's, net als de Trex 100, maar wel een stuk zwaarder dan de mSR en SP. Zo te zien is de kop vergelijkbaar met de CB100, dus een flybar met gewichten, en geen paddles. Staartmotor met open tandwielen, hmm, is dat niet vragen om problemen?

Tsja, wil eerst weten wat ie gaat kosten. Hij lijkt veel stabieler en rustiger dan de Solo Pro. Misschien mooie tussenstap voor m'n zoontje.. Zo lang als hij in hover blijft zonder stickinput op het filmpje krijg ik de Solo Pro niet. Dus wie weet. Zie ook geen TBE. Canopy vind ik trouwens erg fraai.

Tsja, wil eerst weten wat ie gaat kosten. Hij lijkt veel stabieler en rustiger dan de Solo Pro. Misschien mooie tussenstap voor m'n zoontje.. Zo lang als hij in hover blijft zonder stickinput op het filmpje krijg ik de Solo Pro niet. Dus wie weet. Zie ook geen TBE. Canopy vind ik trouwens erg fraai.

Groter en zwaarder, dus alleen daarom al stabieler. Een 450 is ook rustiger dan een 250.

Ja is ietsje groter meen ik. Maar niet zo heel veel groter. Lijkt inderdaad maatje mcpx.. Niks voor jouw collectie? ;)

Jij zit gewoon op die 180 te wachten :D De Walkera V100D03 krijgt trouwens slechte eerste reviews op rcgroups..

Ik zit ook te wachten. Als dat een CP wordt dik onder de prijs van een mCPX wil ik die best toevoegen aan m'n collectie kleintjes..

Vind de 180 wel mooi eigenlijk en daar zou ik wel voor willen gaan.
Ben erg benieuwd wanneer de 180 uitgebracht wordt.

Dan is de koek al verdeeld. Alle fabrikanten komen nu met kleine modelletjes.. Mogen ze wel opschieten. Hopelijk zijn ze erg scherp geprijsd als ze wel komen met zo'n model..

Back