Hallo allemaal,
Graag even jullie raad en expertise.
Ik heb jaren geleden met een Kyosho achterwiel aangedreven wagentje gereden.
Nu ben ik op zoek naar een beter alternatief.
Ik heb al een aantal zaken gevonden maar ben er niet helemaal uit.
Eerst en vooral zag ik de tamiya Jeep Wrangler op het CC-01 chassis.
Lijkt me heel leuk maar ik mis denk ik de mogelijkheid tot snelheid.
Toen kwam ik de kyosho Inferno VE tegen. lijkt me heel erg leuk, veel snelheid en grondvrijheid kan beetje alle terreinen aan. Maar daar is het probleem dat het geen bouwpakket is zoals de Tamiya.
Bij de inferno leerde ik de brushless motoren kennen en nu vraag ik me af of het mogelijk is om een brushless in de tamiya te plaatsen om zo meer kracht en snelheid mogelijk te maken. Iemand daar kennis van of ervaring mee?
Ik zoek vooral naar iets dat snel kan gaan op meerdere soorten ondergrond sneeuw, aarde, beetje zand en dan ook asfalt enz. Ook zou ik het graag allemaal zelf samen knutselen. Iets bestaands een beetje omvormen moet kunnen maar niet te radicaal. Kheb geen zin om er honderden stukken bij te kopen.
Graag even jullie raad en expertise.
Ik heb jaren geleden met een Kyosho achterwiel aangedreven wagentje gereden.
Nu ben ik op zoek naar een beter alternatief.
Ik heb al een aantal zaken gevonden maar ben er niet helemaal uit.
Eerst en vooral zag ik de tamiya Jeep Wrangler op het CC-01 chassis.
Lijkt me heel leuk maar ik mis denk ik de mogelijkheid tot snelheid.
Toen kwam ik de kyosho Inferno VE tegen. lijkt me heel erg leuk, veel snelheid en grondvrijheid kan beetje alle terreinen aan. Maar daar is het probleem dat het geen bouwpakket is zoals de Tamiya.
Bij de inferno leerde ik de brushless motoren kennen en nu vraag ik me af of het mogelijk is om een brushless in de tamiya te plaatsen om zo meer kracht en snelheid mogelijk te maken. Iemand daar kennis van of ervaring mee?
Ik zoek vooral naar iets dat snel kan gaan op meerdere soorten ondergrond sneeuw, aarde, beetje zand en dan ook asfalt enz. Ook zou ik het graag allemaal zelf samen knutselen. Iets bestaands een beetje omvormen moet kunnen maar niet te radicaal. Kheb geen zin om er honderden stukken bij te kopen.