nieuwe auto!?

• Topicstarter Topicstarter jordy93
  • Startdatum Startdatum
J

jordy93

Guest
Hallo Mensen.

Ik ben van plan om een nieuwe auto te gaan kopen.
ik rij nu 1:8 off-road met een Hobbytech str8.
Mijn keuze gaat uit naar een Xray Xb808 of een Mugen Mbx-6.
Graag zo ik willen weten wat jullie ervaring hier mee is, en waarom jullie 1 van deze auto hebben gekocht.

Alvast bedankt.
Groetjes Jordy.

Ik rij nu Mugen MBX6 en MBX-6T hiervoor reed ik Hong Nor X2 truggy en daarna Losi 8ight en de 8ight-T 1.0.
Moet zeggen dat de Mugen's mij echt goed bevallen de buggy rijd bij mij gemakkelijker dan de Losi's en de truggy is niet zo nerveus als de Losi.
Ook was mijn reden van naar Mugen te gaan dat er hier een internet shop is die ALLE onderdelen op stock heeft en dus niet hoef te wachten op onderdelen moest het zijn dat het er juist niet is dan is het er binnen enkele dagen ook gaat die persoon met ons mee naar de wedstrijden en dus hebben we geen bergen onderdelen meer nodig in stock dat bespaard enkele 100de euro's die we nietmeer moeten mee sleuren.
Kijk gerust eens op de site rc-speedhouse.com

Ik heb nu zelf de MBX6 en vooral de goede verkrijgbaarheid van onderdelen tijdens wedstrijden heeft mij de Mugen doen kiezen.

Mocht je een keer een proefritje willen maken dan moet moet je maar eens een gil geven als we weer op de baan in Appingedam zijn.

Back