nieuwe bnf helicopter

Hallo,

ik ben op zoek naar een nieuwe cp helicopter en heb een budget van 250 euro. Het liefst BNF want ik heb een turnigy 9x ( helaas zonder dsm2 spektrum) Kan iemand mij advies geven? Op cp gebied ben ik redelijk nieuw dus graag hier ook rekening mee houden.

alvast bedankt!

Ik geloof niet dat er BNF toestellen zijn voor die zender. BNF zit altijd vast aan een bepaald merk/systeem.
Ik ben bang dat als je een heli wil vliegen, je er óf een eigen ontvanger in moet stoppen óf een set kompleet met zender moet kopen.
In de micro prijsklasse scheelt die zender trouwens niet erg veel, een paar tientjes. hoe dat zit rond 250 euro, geen idee...

Ik geloof niet dat er BNF toestellen zijn voor die zender. BNF zit altijd vast aan een bepaald merk/systeem.

Als ik het goed heb zijn de CopterX ontvangers compatible en te binden met deze zender. Even wel afhankelijk of je versie A of B firmware hebt.

Ik heb zelf de FS-TH9X van FlySky(zelfde model als turnigy als het goed is) en deze binden easy met copterX.

Anders zijn de ontvangers hiervoor maar ongeveer max.10-12Euro.

goede optie zou dus zijn CopterX 450Pro + electronica 110Euro + losse ontvanger 12Euro + 2x Lipo 30Euro, dan ben je in totaal ongeveer 155Euro kwijt en heb je nog zat over voor spares o.i.d.

Of je koopt een CopterX Black Angel 450 voor ongeveer 225Euro incl verzending (deze is in ieder geval RTF, mocht je zender niet direct te binden zijn).

Of een KDS 450S valt binnen je budget RTF

Of wat anders natuurlijk succes met je verdere zoektocht.
Natuurlijk kan je ook wat anders gaan kopen en hier de goede onvanger in plaatsen.

gr,
Dave

Back