nieuwe body ----- stickers printen

• Topicstarter Topicstarter Lucas_shia
  • Startdatum Startdatum
L

Lucas_shia

Guest

hier mijn nieuwe gespoten body, ik heb stickers gebruikt die ik zelf heb geprint op stciker papier, het blijkt leuk werk te zijn en succesvol met goed resultaat! ik ga binnekort meer body's kopen want heb nog wat stickerpapier liggen;) ik heb ook een site waar je tig van zwart wit plaatje hebt, altijd mooie effecten kun je ermee maken!

ook wil ik nog mijn ramen gaan tinten door smoke kleur of helemaal zwart, ik heb 1 voorrampje half open gesneden, het effect moet zijn dat het een half open raam is. het begint pas realistisch te worden als het zwart geverft worden. (heb ooit ergens een plaatje gezien van hpi?)

wil jij ook zo'n sticker geprint op sticker papier, vraag ernaar en stuur me je plaatje, ik print en verstuur het tegen een kleine minimale vergoeding.

groet lucas shia

uiteraard buiten, stickerpapier wat je van binnen kan plakken is moeilijk te krijgen en moeilijk te printen, maar goed knippen en heel efficient te werk gaan met stickers, dan gaat het altijd werken en plakt het goed.

voor geïnteresseerde kunnen jullie een PB sturen voor de prijs als je eits wil printen en alten opsturen.

groet lucas shia

weet iemand hier nog een goede site voor? zelf stickers maken of het mag ook wel een klein programmatje zijn.,

Ik heb het ook een keer gedaan bij me GT40 kap zelf stickers gemaakt maar die zat op me brandstof en de stickers achter me uitlaat worden helemaal zwart en laten los! :(
was wel te verwachten. maar voor de rest werkt het heel goed.
p.s. ik heb de stickers met word gemaakt alles opgezocht via google 8) 8)

hoe heb je de stikkers voor de kop en achterlichten gemaakt
ik wil zelf ook wat gaan printen daar er voor mijn kap geen stikkers meer te krijgen zijn maar ik zit met de lampen zijn er ergens voorbeelden van

wow, dat ziet er strak uit.
Wel een leuk idee om je decals gewoon zelf te printen op stickerpapier zo heb je 'veel' keuze!

Nick 8)

is het gewoon stickerpapier als in etiketten enzo??

bij offie centre zijn bijvoorbeeld A4 vellen met 1,2,4,6,8 enz enz etiketjes te koop, is het zo'n spul?

dit verkopen ze bij Conrad en moet je zoeken onder de kantoorartikelen.
ff zoeken op inkline inkdeco of inkvinyl
vinyl is wat dikker maar met een witte backing, de inkdeco is transparant en moet je dus op een witte ondergrond plakken.
(info van Xtreme forum van powerpeet)

weet niet of dit hetzelfde is wat lucas heeft gebruikt, maar dit kan je gewoon in je printer doen, (kan in elke printer)

hoop dat jullie er wat aan hebben

groeten jurriaan 8)

Hoi, even een vraagje, sorry als het hier niet op z'n plaats staat, ik ben nieuw hier. Weet iemand een supergoede zwarte watervaste stift? Ik wil wat dingen op mijn body stiften... Alvast bedankt ;)
Jurian

Waarom gebruik je geen decals?
Betere hechting, geen opstaande randjes.
(alleen dan niet in de regen rijden, maar dat doe je natuurlijk niet) :P

Back