Nieuwe Buggy

• Topicstarter Topicstarter PvanIngen
  • Startdatum Startdatum
P

PvanIngen

Guest
Hallo,

Mijn naam is Paul en ben nieuw hier.
Ik zoek eigenlijk een zelfbouw buggy op brandstof.
Wat raden jullie mijn aan/af qua merk buggy, brandstof ed.

Wat is een beetje een normaal budget (voor complete zelf bouwkit van een buggy zelf) voor een beginnende RC rijder? Daarmee bedoel ik dus waar je een beetje waar voor je geld hebt (prijs/kwaliteit verhouding). En waar kan ik een winkel vinden woon in de buurt van Nijmegen, maar wil best wat reizen voor een goede buggy, maar in de buurt is beter voor eventuele probleempjes.

Ik weet dat er al veel verschillende topics hierover geweest zijn, maar ik zoek gewoon een goed en gangbaar merk. Er is zoveel te vinden op het internet dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

je kunt het beste een bekend merk bij de locale modelbouwboer kopen dan weet je zeker dat er onderdelen te krijgen zijn want die heb je ongetwijfeld nodig. Je kunt ook rusig een cheapo van ebay halen maar dan zijn onderdelen misschien moeilijker te krijgen. Elkgeval eerst uitzoeken of bij dat merk onderdelen te krijgen zijn

The-products.nl heeft een leuke aanbieding van een JQ Products THE Car plus servo's plus motor. Dan heb je een top auto, met wedstrijd motor en zeer goede servo's voor een competatieve prijs:
Aanbieding! | THE Products

Natuurlijk is het wat duurder dan een echte RTR auto, maar daarin tegen heb je meer kwaliteit, meer duurzaamheid, meer vermogen en veel lanmger plezier van je aankoop. Wat het duurder maakt is dat je apart nog moet aanschaffen:
- startbox
- Wielen en banden
- Lexan verf
- Accu
- Zender/Ontvanger

O ja, voor service kan je gewoon terecht bij één van de JQ Dealers:
http://www.merlinsolutions.nl/?page_id=431

Laatst bewerkt:
je kunt het beste een bekend merk bij de locale modelbouwboer kopen dan weet je zeker dat er onderdelen te krijgen zijn want die heb je ongetwijfeld nodig. Je kunt ook rusig een cheapo van ebay halen maar dan zijn onderdelen misschien moeilijker te krijgen. Elkgeval eerst uitzoeken of bij dat merk onderdelen te krijgen zijn

Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Op Ebay is van de bekende en betere merken zoals Kyosho(Absoluut geen cheapo merk) alles te krijgen, en voor minder dan de helft van de prijs als bij de lokale modelbouwhoer.

@Bart Banaan: Die JQ Auto ziet er trouwens echt super uit zeg. Daar had onze (Merlin)brandstofleverancier het ook al over :).

Laatst bewerkt:
JQ is idd een erg mooie en goede auto, ook Alpha en Savox Servo's kan je niet fout mee gaan.

Je kan ook eens kijken naar Mugen Seiki (de MBX6) ook daar kan je niet fout meegaan en rijden zeer veel wedstrijdrijders mee.

Idd wil je een hele hobby overkopen, staan er wel enkele in het te koop topic :)

bvb deze van Stewie is echt wel een prachtige wagen, en maar een keer of 2 mee gereden.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Prijs ligt wel wat hoger als een RTR, maar je zit met topmateriaal...

Laatst bewerkt door een moderator:
De X-Ray buggy van edje1 is ook een goeie. Durf ik gerust te zeggen. Heb de buggy zelf zien rijden. Niks mis mee. Is een reserve auto voor wedstrijden. Diebuggy gaat als de brandweer:p

Heb zijn oude GS buggy gekocht, doet het nog steeds als een tierelier.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back