nieuwe buitenloper (kit) bij battmann

ron van sommeren

Forum veteraan
Bij www.batt-mann.de is een mooie borstelloze mini-buitenloper te verkrijgen. In tegenstelling tot hetgeen op de site staat, is het geen 'lrk' buitenloper maar een gewone buitenloper met een 6-polige stator. Het betreft het item dat begint met de tekst 'Bleche und Welle bereits fertig verpresst ..." De foto die erboven staat is niet van toepassing. De foto's hieronder zijn van een exemplaar dat door een klant gebouwd is. Voor grotere foto's en meer info:
http://www.rclineforum.de/forum/thread.php?threadid=35043&sid=

MINI+001.jpg
neu-5.jpg

Mooi dat je zo veel links hebt. Geef eens wat voorbeelden van jouw modellen met LRK-motoren en de ervaringen daarmee? Ben wel benieuwd :wink:

Hoe komt het dan dat je zo ontzettend enthousiast bent over deze motoren? :D

ron van sommeren zei:
Nul komma nul respectievelijk nul komma nul.

8O 8O 8O Je gaat toch niet zeggen dat jij brandstof vliegt 8O 8O 8O :wink:

Niels

Ik ben er een beetje ingerold via het organiseren van onze elektro fly-in, ik vond/vind het een mooi idee, elektro-motoren zelf bouwen. Daarbij komt dat elektrotechniek en software mijn vak was/is, een goede combinatie.

Geen paniek Niels, de laatste keer dat ik gevlogen heb is tien jaar geleden, met RC heli's, brandstof. Als ik nu weer start wordt het uiteraard elektro :D

Verbazing Dus je vliegt helemaal niet............ Nou ja dat had ik dus niet verwacht.

Volgens mij maakt dat jou een grotere, niet vliegende, ambassadeur voor deze hobby dan vele vliegers. :wink:

:D

Back