Nieuwe Carson receiver waterdicht opbergen in Defender

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Camel-Trophy, 4 jan 2021.

  1. Camel-Trophy

    Camel-Trophy

    Lid geworden:
    1 jan 2021
    Berichten:
    11
    Locatie:
    Stevensweert
    Hi folks,

    ik sta op het punt om een 14-kanaals Carson FS Reflex Stick Multi Pro LCD aan te schaffen voor in mijn Traxxas TRX4 Defender. Deze Defender is heel goed in staat gebleken om door water te rijden omdat e.e.a. standaard blijkbaar goed waterdicht beschermd is. Nu komt die Carson natuurlijk met een grotere ontvanger (51x32x13 cm) waardoor die uiteraard niet meer in de waterdichte Traxxas box past.

    Nu is de Defender gelukkig groot genoeg om een andere waterdichte doos elders te monteren bijvoorbeeld in de laadruimte. Ik ben al een paar dagen aan het zoeken naar bijvoorbeeld een kleine (IP64 of hoger) box waarmee ik mijn doel kan bereiken. Dat is nog knap lastig om te vinden blijkbaar. Iemand een idee?

    Tevens meteen dan ook maar de vraag hoe jullie verlichting waterdicht maken, of is dat niet nodig? Ik lees ook hier e.e.a. over ballonnen maar of dat echt gaat werken???? "VROEGER" toen de gulden nog van hout was had mijn vader van die kneedbare pasta, maar ja.... die pasta is inmiddels op..

    Kijk, ik wil van die Defender dus geen duikboot maken, maar wil er wel zuinig mee omgaan en uiteraard met beleid door laag stromend water willen kunnen rijden. Elke tip helpt.
     
  2. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.839
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Een plastic bewaardoosje uit de keukenafdeling?
     
  3. Fokko 66

    Fokko 66

    Lid geworden:
    3 sep 2017
    Berichten:
    1.403
    Locatie:
    Winschoten
    Een ballon of een plastic zakje.
     
  4. Camel-Trophy

    Camel-Trophy

    Lid geworden:
    1 jan 2021
    Berichten:
    11
    Locatie:
    Stevensweert
    Zo'n klik doosje is inderdaad erg handig Tamaniac. Daar moet wel een warteltje op tw maken zijn. Het voorstel van de ballon lijkt me verdraaid lastig maar uiteraard het proberen waard. Eens kijken of we die nog ergens hebben loggen.... plastic zakjes genoeg in ieder geval.

    Bedankt voor zover. Andere tips blijven welkom ...
     

Deel Deze Pagina