Nieuwe club.

Beste Mensen,
Mijn naam is Peter Voogt, 62 jaar oud en modelbouw is mijn/onze hobby. In het verleden heb ik gevlogen of een poging hiertoe gedaan. Het bouwen ging best goed, maar het vliegen minder, doordat ik last heb van een tremor in beide handen, heb ik op advies van mijn vliegmaatje deze hobby op moeten geven. Door het trillen van mijn handen kon ik het (zweef) vliegtuig niet in de lucht houden en crashte ik nogal eens een keer.

Overgestapt op rc zeilboten. Ook leuk om te maken en dingen uitvogelen.Ik probeer het het meeste zelf te maken, dit is al een sport op zich, en dan ook nog zo goedkoop mogelijk.

Nu de hoofdvraag; zijn er mensen in de buurt van: Tilburg, Waalwijk,Loon op Zand,De Moer en andere plaatsen, die ook gepassioneerd zijn van deze hobby of dat willen worden, en samen met mij een RC ZEILVAARCLUB willen oprichten.

graag jullie reactie.
Dat kan hier of op een mailadres dat ik aangemaakt heb.

zeilen@ziggo.nl

Tot dusver bedankt en behouden vaart.

Hallo Peter

Succes met het vormen van een club.
Zelf woon ik wat verweg om lid te worden

Wim

Laatst bewerkt:
Hallo Peter,
Mijn naam is ook Peter Voogt, maar ben net 63 jaar. Bij het aanmelden afgelopen vrijdag kon ik daarom "Peter Voogt" niet kwijt.:)
Dan maar als P Voogt.
Mochten we van elkaar vreemde post ontvangen, dan weten we elkaar te vinden.
Geografisch ook niet ver van elkaar:beer:

Nou hallo dan Peter. Waar ben jij in geïnteresseerd? Mijn hoofd interesse is zeil boten, ik heb een goth gebouwd, maar daar ben ik nog niet tevreden over, en nu ben ik bezig met de (engels) sloop "Emma" van Gary Webb. Hier heb ik de tekeningen van.
Laat iets weten aub. ik zoek nog een zeil maatje.

Ik hou mij voornamelijk bezig met statische modelbouw. Zoals getoond bij het verslag van de Robt. E Lee.
Verder ben ik een paar jaar bezig geweest met metalen modellen 1:50 van telescoop kranen die ik verder detailleerde.
Maar de Ducatie van Pocher in 1:4 was ook een leuke tussendoor.
Mijn reactie was ingegeven dat ik het nogal rapartiest vond qua qua naam, leeftijd en de hoek in Noord-Brabant.
Het RC zeilen is niets mijn ding. Ik heb wel een RC zwever liggen, maar dat is tot op heden nog geen suc6.

Ook ik heb gevlogen met een glider, en les gehad van een zeer ervaren man. Maar door mijn tremor (trillende handen) kwamen wij erachter dat ik een vliegtuig niet goed genoeg kon besturen, en ik heb deze hobby dan ook vaarwel gezegd. Maar ik vond het bouwen, en "prullen"aan een werkje heel ontspannend en zodoende ben ik in de rc zeilsport terecht gekomen.
B.T.W. mijn opa Leen Voogt, getrouwd met Jean van den berg, deze kwamen rond 1920 naar Tilburg. Ook broers en zussen van opa kwamen deze kant op.Alsmede neven en nichten(b.v. fam. van Turnhout.)

Back