nieuwe elektro rc auto aanschaffen

Discussie in 'Electro auto's' gestart door deon, 17 sep 2018.

  1. deon

    deon

    Lid geworden:
    17 sep 2018
    Berichten:
    1
    Locatie:
    alphen aan den rijn
    goedendag,

    ik ben bereid om voor het eerst een rc auto te kopen, ik heb zelf al heel erg veel research gedaan maar kom er toch niet uit, daarom dit topic en ik hoop dat jullie mij misschien konden helpen

    het gaat om een budget rond de 500 euro maar ik heb alle dingen nog nodig zoals extra accu en een lipo heb ik wel eens van gehoord merk maakt voor mij niet zo veel uit maar ik dacht dat traxxas wel een goed merk is. ik ga vooral rijden op asfalt de straat met een paar losse stenen gras en een skatbaan om te stunten want ik houd wel van springen en dergelijken

    hopelijk kunt u mij daarbij helpen

    nog een fijne dag, deon
     
  2. Scrap

    Scrap

    Lid geworden:
    15 jun 2015
    Berichten:
    237
    2wd, 4wd? Welke auto's heb je nu in gedachte?
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Je poll heb ik verwijderd. De keuze tussen een merk en een model is een onzin poll

    Kies voor een auto waar je meerdere banden voor onroad en offroad gebruik hebt, het is zonde dat je met noppenbanden op straat in een paar accu's je banden versleten hebt.

    Traxxas is een makkelijk merk met veel modellen en ook een brede keuze aan banden. Als je kijkt naar een gewone 1:8 buggy kan je van de 1:8 GT modellen de straatbanden gebruiken. voor op straat. Het voordeel van een gewone buggy is dat je meer keuze hebt in banden en ook accu's zonder vast te zitten aan Traxxas.

    Wil je goedkoper uit zijn kan je ook kijken naar een 1:10 model. Veel keuze en door de kleinere motor en accu ook veel makkelijker in een uitgebreide aanschaf.
     

Deel Deze Pagina