Nieuwe F5B website online

GJVO

In Memoriam
Forum veteraan
Heren, de nieuwe F5B website staat online, met dank aan Mark de Groot.
Je kan je via de website opgeven voor de wedstrijden, jezelf voorstellen en je foto plaatsen.

F5B.nl

Grts Gert-Jan

Ha GJ,

Mooi strak en overzichtelijk... zo weer's effe er in verder neuzen.
Ah! Correctie!!!! Datum Odoorn ligt vast!
Voor de rest? Dikke duim. Mogen we ook inloggen?

Gr Bas

Laatst bewerkt:
Alle data staan vast.
Je kan inloggen, een stukje over jezelf schrijven en een foto van jezelf uploaden zodat we een gezicht bij een naam krijgen.
Morgenavond komt mijn foto er ook op, ook al vlieg ik dan niet.

Er komt ook nog een mailtje naar de mensen die op de mailinglijst staan over wel of niet onder KNVvL vlag vliegen.

GJ

GJ, wat dacht je van een draadje voor die KNVvL discussie? Per mail lijkt me niet zo handig met zoveel mensen.

Mark, mooi werk. Erg leuk gedaan. Zal me zsm aanmelden/inloggen.

Jos

Hoi Jos,

Nee, ik wil dat KNVvL even binnen de vliegers houden.
Anders mengen zich er weer mensen in die het niet aangaat en zodra het woord KNVvL valt dan roept dat bij veel mensen agressie op.

Ik heb al 1 reactie ontvangen en daar wordt mijn indruk van de KNVvL weer in bevestigd.
Maar het is democratisch, we gaan gewoon kijken wat de uitslag wordt, ik heb geen stem, ik organiseer alleen maar.

GJ

Ik zie dat mensen hun profiel hebben ingevuld en netjes modellen hebben toegevoegd.
Alleen jammer dat ze hun profiel niet zichtbaar maken.

Profiel zichtbaar (*) Nee, ( ) Ja

Zo kunnen mensen zien wie je bent en wat je hebt.

Zo ff en topic uit het verleden opgesnord.

Er hebben wat aanpassingen plaats gevonden op de F5B pagina.
Zo kan je nu ook reageren op foto's je dient dan wel een facebook account te hebben. ;)

Tevens is de website nu in 3 talen.
Nederlands, Engels en Duits.

Alleen nog een aantal pagina's met veel tekst zijn alleen nog in het Nederlands. (wordt nog aan gewerkt)
Vanaf nu kunnen we onze ooster en wester buren voorzien van website in hun eigen taal ;)

Mocht je trouwens bugs tegen komen (ik kan natuurlijk niet alles testen) kan je me natuurlijk pmen of mailen :).

Gr Mark

Back