nieuwe firmaware castle creations

• Topicstarter Topicstarter ejpsx
  • Startdatum Startdatum
E

ejpsx

Guest
Wie weet hier raad mee?
Heb een 35amp esc van castle creations met de frimware 1,21 erin!
zodra ik deze ga vervangen naar 1.51 wil de regelaar voor geen meter meer opstarten,en blijft de led op de regelaar knipperen!
terwijl met de 1,21 geen enkele probleem is!
:( had graag de 1,51 erin in willen hebben,inverband met extra settings voor heli gebruikers..
wie weet wat dit zou kunnen zijn..
Grtzz erik jan

he... dat heb ik hier ook ;) Ik dacht dat het aan mij lag maar ik ben niet de enigste blijkbaar ;) Ik heb nog geen zin / tijd gehad om verder te testen maar het zou misschien een hardware / revisie probleem kunnen zijn???

Ik had omtrent die software voor mijn cc10 vandaag wat gepost.. dat de regelaar met de 1.021 lekker start en loopt en stil is . en met bijna alle nieuwe versies kut opstart en veel herrie maakt.

Dus de nieuwere software hoeft geen verbetering te zijn...

Groeten Vincent

neem dat heb ik ook gemerkt. Met een buiteloper merk je soms een brom in nieuwere versies.

Geen problemen hier meet de CC10 en een 2pool binnenloper... Misschien buitenloper-eigen probleem?

ejpsx zei:
Heb een 35amp esc van castle creations met de frimware 1,21 erin!
zodra ik deze ga vervangen naar 1.51 wil de regelaar voor geen meter meer opstarten,en blijft de led op de regelaar knipperen!

zoiets had ik ook, heb toen mijn gaskanaal omgepoolt waarna ie het gewoon deed :wink:

Back