inderdaad, vele mensen dachten dat FP wat achterbleef met een "verouderde" EVO line... Maar flightpower koos ervoor om heel te testen met constant nieuwe samenstellingen... Het resultaat is deze nieuwe EON line... wat flightpower nog een vastere top stek geeft op de markt!
Je bedoelt, wat Flightpower vanuit de kelder misschien weer naar boven brengt?
Het is maar net hoe je het brengt. Jij bekijkt het nu vanuit een commercieel oogpunt, de tekst hierboven is een zuivere reclamepraat. De juiste tekst zou zijn:
"Flightpower bleef achter met een verouderde evoline en te hoge prijzen. Dit kwam doordat ze ervoor kozen veel te testen en het resultaat daarvan is de nieuwe EON line, waarmee flightpower hoopt om de aansluiting met de topproducten te herstellen."
Elke leverancier vernieuwt periodiek zijn productieproces. De fabrikant die dat het laatst gedaan heeft zal even de laatste 'topcellen' leveren en wordt dan daarna weer ingehaald door de rest, vice versa.
Ik gebruik een aantal flightpower lipo's naar alle tevredenheid, maar toplipo's zijn het zeker niet en voor de geboden waar
waren ze veel te duur. En dat al best wel lang, Flightpower loopt al zeker een jaar tot anderhalf jaar gewoon achter ten opzichte van bv. een veel goedkopere concurrent als zippy. Ze blijven een fabrikant als HiModel bv. dan wel voor, maar de prijs strookte niet met het product, althans, dat is mijn mening. Voorbeeld.. ik kocht 3/4 jaar geleden 2 flightpower 2150 3s lipo's voor een klein 1m extraatje. Voor de prijs van die 2 lipo's had ik 4 zippy lipo's gehad. Dat is nog niet zo erg, als ze dan maar beter zijn. Helaas.. een clubgenoot had wel zippies besteld en die presteerden gewoon fors beter, hogere stroom, langer vasthouden en over het algemeen meer 'punch'. Ook na veel cycles.
Hopelijk dat ze nu de inhaalslag
wel gemaakt hebben, dat de prijs weer enigszins door het product verantwoord wordt..