A
Aerobatic
Guest
Gegroet,
Ik ben sinds kort mijn fpv setup aan het verzamelen , en deze is nu toch bijna klaar. Ik ben nu in het bezit van een 5.8ghz 200mw set , maar deze funcioneert niet correct
mad
dus wacht ik nu op een 1.3ghz 300mw set van Rangevideo. Ik zal deze gebruiken om de beelden van mijn Gopro HD door te sturen naar het grondstation. Ik heb een 90. Nitro heli ( Synergy N9) waarop ik deze zal monteren , maar later misschien ook op een easystar die ik nog moet kopen. Mijn RC link is Futaba 2.4ghz !
Neem gerust een kijkje naar enkele foto's en geef me wat advies , ik weet dat het nu nog niet zo netjes is, maar zodra ik de 1.3ghz set heb zal ik al de bekabeling netjes maken en ik ben nog op zoek naar een geschiktere plaats voor de Video TX... Heeft iemand ervaring met nitro fpv? waar moet ik op letten?
Dit is wat ik nu heb op de heli en grondstation:
Futaba 2.4ghz FASST rc link
5.8ghz 200mw transmitter - 800mah 3s LiPo (van Hobbywireless , Werkt niet goed, 50m range ... )
Gopro HD ( Live out kabeltje zelf gesoldeert , werkt perfect )
5.8ghz dual output receiver (standaard antenne) - 800mah 3s LiPo (Geeft minder dan 50m range met de hierboven vermeldde TX , ik weet niet waar het probleem zit , heb alles geprobeerd
)
5inch LCD 12V ( werkt perfect op een 3S 3300mah LiPo)
wordt dus vervangen door 1.3ghz link van Rangevideo
hopelijk deze keer met succes , ik reken erop
Met vriendelijke groeten , Sebastien
Ik ben sinds kort mijn fpv setup aan het verzamelen , en deze is nu toch bijna klaar. Ik ben nu in het bezit van een 5.8ghz 200mw set , maar deze funcioneert niet correct

Neem gerust een kijkje naar enkele foto's en geef me wat advies , ik weet dat het nu nog niet zo netjes is, maar zodra ik de 1.3ghz set heb zal ik al de bekabeling netjes maken en ik ben nog op zoek naar een geschiktere plaats voor de Video TX... Heeft iemand ervaring met nitro fpv? waar moet ik op letten?
Dit is wat ik nu heb op de heli en grondstation:
Futaba 2.4ghz FASST rc link
5.8ghz 200mw transmitter - 800mah 3s LiPo (van Hobbywireless , Werkt niet goed, 50m range ... )
Gopro HD ( Live out kabeltje zelf gesoldeert , werkt perfect )
5.8ghz dual output receiver (standaard antenne) - 800mah 3s LiPo (Geeft minder dan 50m range met de hierboven vermeldde TX , ik weet niet waar het probleem zit , heb alles geprobeerd

5inch LCD 12V ( werkt perfect op een 3S 3300mah LiPo)
wordt dus vervangen door 1.3ghz link van Rangevideo
hopelijk deze keer met succes , ik reken erop

Met vriendelijke groeten , Sebastien