Nieuwe generatie Li cellen uit powertools halen

klinkt leuk maar 90-100 gram voor 3000 mAh cellen is erg zwaar. Ze mogen dan 1/2 van de prijs zijn maar als ze 25% zwaarder zijn hoef ik ze niet meer ;)

Ik vind het juist wel interessant. Ik zoek nog een betaalbaar 7S pakket, moet echter wel 60A kunnen leveren. Dus nog even goed uitzoeken.

Dat de pakketten zwaarder zijn zegt me niet zoveel. Ik heb hier kokams van 1500mAh die de helft zijn van de ELE's van 1550 mAh.
Deze laatste zijn wel 20C en die Kokams 5 (dacht ik).

Ik heb het over 4000 mAh samenstellingen die probleemloos 60A continu doen. Niets minder dan die cellen van de link. Ik zit dan ook op 95 gram per cel.

op het eind kwam er weinig meer naar voren over gewichten edg. Heb ik dan nog iets gemist? Ik las ergens dat ze 45A continu konden en 100A piek. Wat mis ik dan?

Ik wist niet eens dat er al lipo's in powertools verkocht worden. die heb ik hier in ieder geval nog niet gezien.

Val

val zei:
Ik wist niet eens dat er al lipo's in powertools verkocht worden. die heb ik hier in ieder geval nog niet gezien.

Val

Bosch heeft ze al ruim een jaar, in de gewone doe-het-zelf bouwmarkt verkrijgbaar.

De eerte gamma merkloze ook al gezien. Voorlopig alleen 1 cels schroevendraaiertjes. het wachten is op groter spul uit china (FERM, Kinzo, dat soort merken)

Back