Nieuwe GoPro: HD HERO2

Tja sta nog een beetje in twijfel......deze verkopen en een Gopro2 kopen.
Deze houden en nog een extra kopen voor minder....en dan zon leuk 3d huisje erbij....ook leuk......

3d is vast niet mogelijk met 1 oude en 1 gopro2 camera, dus als ik dat in de toekomst zou willen, zal ik er maar rekening mee houden dat ik 2 dezelfde camera's moet hebben......

moeilijk allemaal....eerst het banksaldo nog maar eens bestuderen denk ik......

Als iemand zijn gopro verkoopt voor een mooi prijsje PB me maar. Heb er al een gevonden voor 180 euro inclusief bacpac lcd schermpje

Het probleem is dat iedereen de gopro 1 lijkt te willen verkopen......en om hem nu voor 100 weg te doen, terwijl hij 300 heeft gekost.......

en die 220/12V lader extra en die 16 gig, die heb ik al bij mijn originele gekregen(en ik had al 32 gig liggen, en die krijg je al niet vol......), dus ik had liever gezien dat ze er bijvoorbeeld gratis een skeleton housing bij doen........

Laatst bewerkt:
jammergenoeg is de gopro 960 niet beschikbaar in Nederland, want dat lijkt dus voor mij de ideale GoPro voor mij ($150, alleen geen 1080p en niet 60fps op 720p)

jammergenoeg is de gopro 960 niet beschikbaar in Nederland, want dat lijkt dus voor mij de ideale GoPro voor mij ($150, alleen geen 1080p en niet 60fps op 720p)

Op ebay.com staat het er vol mee, maar waarom niet gaan voor de hero via ebay? Ben je 160-170 euro kwijt.

Met een beetje mazzel niet. Vraag eens aan de verkoper of ze er birthday gift op zetten met een waarde van 15$ o.i.d. Ik heb op die manier al wel eens eerde paketjes met een waarde van 100+ euro vanuit de USA hierheen laten komen. Zo'n gopro camera zit in een klein doosje, dus valt ook niet echt op.

Bij fietsvelgen is het een ander verhaal, grote doos, gewicht, maar bij mij waren toen de kosten van inklaring en belasting onder de 30 euro, paket kostte mij 150$ ongeveer.
Het blijft natuurlijk een gokje, maar ik vind het niet heel erg om een keertje belasting te betalen als ik kijk hoe veel ik al van over de hele wereld naar hier laat komen.

Gopro's kunnen met de juiste firmware als FPV camera worden gebruikt. Je HD opnames worden dan ge-downsclaed naar 640x480 voor je video link.
Je gebruikt dan idd je tv-out die dan naar de zender gaat , eventueel met een OSD ertussen.
Houd wel je batterij verbruik dan in de gaten, batterij leeg is geen beeld meer...

Back