nieuwe Hai

vandaag de nieuwe FMT ontvangen, met de tekening van de BABY HAI
SPAZN 970 MM
LENGTE 530 MM
PROFIEL mh 63"
vlieggewicht 330 tot 430 gram
andrijving Hacker A20 26-M (gewicht 42 gram )
akku 2-3S lipo 800ma (gewicht 71 gram )
klapprop 9 x 5
RC hoogte -rolroer -motor

freesset verkrijgbaar voor de niet leuke prijs van 54 euro

Leuk leuk leuk, ik zag hem ook al staan op de site van FMT, en voor 54 euro, kan je zelf ook wel even zagen denk in....

baby hai.

Hey,

Bij mij viel vrijdag de FMT op de deurmat!En vond het al bij het open slaan een leuk kistje om te zien,Toen mijn vriendin voor de grap toen ook nog eens zei die wil ik ook! toch maar wat verder gaan verdiepen en het artikel lezen.En zoals gewoonlijk , komt er dan het idee om hem maar te gaan bouwen( voor mezelf natuurlijk:mrgeen: eerst mn vriendin maar eens leren vliegen haha).

Zal ergens komende weken gaan gebeuren eerst de pc-7 van mn vriendin maar eens afmaken :mrgreen:. Zal wel een redelijk snel kistje zijn denk ik? Al dat hij de vleugel span voor leuke zweefvluchten ook wel heeft. Tekening word komende week waarschijnlijk gedaan en misschien al stiekem wat dingen tekenen op het balsa. Iemand anders hier toevallig al begonnen met bouwen ? Of zijn er niet zo veel mensen met een abbo op de fmt?

Greets Rowan,

materiaal keuze.

zou het voordelen hebben wanneer de baby hai gebouwd zou worden uit depron? Heb vandaag de tekeningen laten kopieren door mijn vader op zijn werk zodat ik ze uit kan knippen voor de mallen.

Groetjes Rowan,

Heeft iemand de tekening al gescand?
Ik wil graag een PDF oid hebben.

Baby HAI

Hoi,

Ik ben ook erg benieuwd naar de tekeningen.
Zal eens verder gaan zoeken op rcgroups, wie weet.
Heb net de Hollydep af, ook leuk.

Gtn Ron

Ik ga hem zeker bouwen, maar dan van depron....heb de mallen al klaar!

heb de voorgaande ontwerpen ook gebouwd, en deze vliegen perfect...(Wilow - hai)

gr Gert

Na de Hai3 ook effe de Baby-hai gebouwd.
Tekening onder de scanner gehad, wel printen zonder randen anders klopt de maat niet
Downloaden via Rapidshare, free knop.
RapidShare: Easy Filehosting
Misschien iets langzamer te downloaden.
http://members.chello.nl/~j.vandam/Baby-Hai.rar

Groeten Hans
Zelf moet ik nog de folie erop krijgen.
Baby-hai.jpg

Groeten Hans

Laatst bewerkt:
He jongens,

leuk project :)

Mooi vliegertje om de komende mooi weer avondjes laat te kunnen doorvliegen, geen gezeur met geluid enzo :mrgreen:

Ik wilde zoiets opzoeken om een clubprojectje te starten.
Bedankt voor de tekeningen.

Grtz,
Menno

Hoi,

mooi geworden !

Wat betreft je kleurenschema, beetje geinspireerd door het Duitse topic ?
Was ook een erg mooi ding, die had zelfs chroom-look vleugeltips / winglets :)

Grtz,
Menno

Hezelfde wat in de Hai gebruikt wordt, in deze zit een buitenloper met 9x5 prop en een 3s 2200Mha lipo.

Groeten Hans

Back