Nieuwe Heli.....

Na veel wikken en wegen heb ik weer een heli gekocht............ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan he
Ik moet me wel weer is even goed verdiepen in de nieuwe technieken.....je mag wel ICer zijn:weetnie:
maar we komen er wel uit
de heli: is de Raptor E720 G4 geworden
de set up is:
regelaar:Kontronik Kosmik 160 HV
Motor: de Pyro750/50 XL
Servoos tuimelschijf:Savox Sb-2292 SG
Heck:SB-2283 MG
Gyro:Beast x pro HV
Bladen:Radix 71 V2

Het zal mij benieuwen hoe zo'n nieuwe heli vliegt?

Weet je dat er geen onderdelen meer geleverd worden door thunder Tiger voor dit model? Verder prima setup en goeie heli.

Succes Patriek

Vandaag gevlogen met de E720 tjsa wat moet ik er van zeggen...........powerrrrrrrr
20160909_152559.jpg

Dank u .........ik ben er ook zeer over te spreken een echte aanrader als oud 3D vlieger zijnde ....strak vliegen nergens geen speling te bekennen mooi doordacht kwa ontwerp en in alle figuren geen rare verrassingen kwa uitbreken of what so ever:thumbsup:nice job thunder tiger

Hey John, heb hem live mogen zien en super mooie machine (al ben ik logo man [emoji12]). Maar neemt niet weg dat Thunder tiger te weinig eer tegemoet komt. Het is en blijft en super quality machine qua bouw en ontwerp. Hoe bevielen de lipo packs? En natuurlijk de lader [emoji6].

He Arno

Ja helemaal top de inwendige weerstand van de lippos was 1,6 en geen verloop in de celllen ja een aanrader wat ik niet zo snel verwacht had dus 5000 mah 65c grafene TOP:thumbsup:

Even de kosmik uit gelezen en we komen tot de de conclusie ,,er zijn met deze set up pieken gehaald van 12 kw op de grafene lippo,s 65c 4000 mah. En de lippo,s hebben een inwendige weerstand na 12 vluchten van 1,2 ohm per cel dus helemaal tevreden:koud:

Back