Nieuwe Hexa!!! Nu met test filmpje

Hoi

Hierbij onze nieuwe Hexa
Doorsnee 1.10 mtr
Carbon
AHM 36-6 motoren
Verder alles MK

Groet,

Richard

hex6.jpg

hex5.jpg

hex4.jpg

hex3.jpg

hex2.jpg

hex1.jpg

Laatst bewerkt:
Mooie machine Richard!

Ik zou de regelaars nog even plastidippen, deze zijn op die plek nogal gevoelig voor het verzamelen van stof en ander vuil (wat op zijn beurt weer vocht e.d. aantrekt).
Mogelijk heb je het al gedaan, maar op de lengte van de stroomdraden naar de regelaars is het héél verstandig om halverwege (in de carbon buis zeg maar) een extra condensator te plaatsen, de MK regelaars kunnen redelijk goed overweg met lange draden naar de motor, maar erg slecht overweg met lange stroomdraden. Dit beinvloed zelfs de stabiliteit van het platform, en mogelijk kan de regelaar defect raken.
Op deze manier, maar dan halverwege:
futuc2i.jpg

Heeft hij al gevlogen?

Vriendelijke groeten,
Aldert

Hoi

Bedankt voor de tip....:yes:

Ja zij heeft al gevlogen........super stabiel, de eerste( test) video opnames zijn ook al gemaakt, ziet er zeer belovend uit.

Dit weekend de gps testen, en afregelen, dan kunnen we weer verder met onze
opdrachten.

Groet,
Richard

wat een beest ! meer info over vliegtijden, payload ? geeft de lange afstand van I2C kabels geen probleem ?

Mooie machine inderdaad, maar.... wat sommige mensen al niet voor Brushless motoren durven te vragen / betalen zeg :!:

Hoi

Vandaag weer druk aan het testen geweest, vliegtijd +/- 10 minuten ( lipo 5s 4200)

Camera eronder 450 gram.

Alles werkend gemaakt gps e.d. tot nu toe tevreden.

Groet,

Richard

ziet er top uit .
zie wel dat je hd cam beter op 720 kan staan zeker als je draait als ik 720 60 frams pak ziet het er net ff strakker uit.

Richard, heel erg mooi!

Ontzettend stabiel, en nauwlijks trillingen. Heel erg goed.

Hoeveel expo gebruik jij? je ziet dat jij nauwlijks stuurt. of had je hem op GPS hold staan? Hij blijft wel erg mooi op een plek

Hoi

Gebruik geen expo, en ook niet op hold, gewoon uit de pols....:D
Ook de mount is niet gestabiliseerd.

Groet,

Richard

Richard, heel erg mooi!

Ontzettend stabiel, en nauwlijks trillingen. Heel erg goed.

Hoeveel expo gebruik jij? je ziet dat jij nauwlijks stuurt. of had je hem op GPS hold staan? Hij blijft wel erg mooi op een plek

Laatst bewerkt:
Hoi Richard,

Ziet er echt bruut uit! Zo klinkt ie ook trouwens!
wat een geluid!

Wat voor props gebruik je eigenlijk?

Arie

Richard, hele mooie foto's. Super! Ik zag ze al op je site.

Ik zit even met een probleem. Ik heb een Sony nex 5 en wil deze graag bedienen met een remote.
Het probleem echter, is dat wanneer je een foto wilt maken, je eerst het knopje half induwt, om scherp te stellen, en dan pas volledig induwt om een foto te maken.

Hoe doe jij dat? Een servo kan dit dus niet, en of de oplossingen op internet ( camremote, gentled enz) dit doen weet ik ook niet.

Wat doet je cam als je hem in een keer helemaal indrukt?
Mijn canon ixus doet dan automatisch eerst een scherpstelling en schiet dan zo snel mogenlijk het kiekje.

Back