Nieuwe Hexa!!! Nu met test filmpje

Sven! hij doet het eiegenlijk best prima zo als ik hem volledig indruk:). Hij moet wel als de nondeju zo snel scherpn stellen maar toch..Nah, dat word een beugeltje met een servo:P..
Dom zeg..
Nja,

Mooi! Tnx:)

als je de servo op een 3 standen schakelaar set en in de zender afsteld kan je eerst scherp stellen en dan door drukken.
stand 1 om hoog stand 2 scherp stellen en stand 3 afdrukken.

Hoi

Gaat inderdaad automatisch:p indrukken, scherpstellen plaatje schieten:D

p.s. wij gebruiken de camremote...

Succes,

Richard

Richard, hele mooie foto's. Super! Ik zag ze al op je site.

Ik zit even met een probleem. Ik heb een Sony nex 5 en wil deze graag bedienen met een remote.
Het probleem echter, is dat wanneer je een foto wilt maken, je eerst het knopje half induwt, om scherp te stellen, en dan pas volledig induwt om een foto te maken.

Hoe doe jij dat? Een servo kan dit dus niet, en of de oplossingen op internet ( camremote, gentled enz) dit doen weet ik ook niet.

Hoi,

Na lange tijd, toch maar weer de draad opgepakt, en vandaag heeft onze HEXA
weer gevlogen, met haar nieuwe motoren.:) De AXI 2814/22

En......het voelt weer goed
p.s. op de foto staan nog de ahm motoren

Groet,
Richard

hex4.jpg

hex5.jpg

Je zou deze kunnen nemen.
"RC-FlySoft - RC Switch page"

Richard, hele mooie foto's. Super! Ik zag ze al op je site.

Ik zit even met een probleem. Ik heb een Sony nex 5 en wil deze graag bedienen met een remote.
Het probleem echter, is dat wanneer je een foto wilt maken, je eerst het knopje half induwt, om scherp te stellen, en dan pas volledig induwt om een foto te maken.

Hoe doe jij dat? Een servo kan dit dus niet, en of de oplossingen op internet ( camremote, gentled enz) dit doen weet ik ook niet.

Back