Zal mijzelf eerst even kort voorstellen, ik ben Remy, 31 jaar, wonachtend in Zwijndrecht (Zuid-Holland).
Altijd al gefascineerd geweest door RC voertuigen en er graag zelf mee bezig willen zijn.
Per toeval stuitte ik recent op een GS Racing Vision rtr pro.
Zoals ik vooraf al dacht, hoogstwaarschijnlijk geen auto die rijd als een zonnetje, maar ik steek er graag tijd en indien nodig geld in om hem rijdend te krijgen.
Hoewel ik durf te zeggen vrij handig te zijn ben ik toch echt een leek op dit gebied, maar wil het graag leren!
Om te beginnen heb ik een paar vragen waarmee jullie mij hopelijk wat op weg helpen.
1. Wat is in mijn regio een goede RC winkel voor onderdelen / reparaties?
2. Op welke site zijn er voor dit type auto onderdelen te vinden?
3. Wellicht iemand hier met dezelfde auto, tips/suggesties wellicht over de auto?
Uiteraard heb ik zelf wel e.e.a. gevonden maar laat mij graag wegwijs maken in deze wereld.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groet,
Remy
Altijd al gefascineerd geweest door RC voertuigen en er graag zelf mee bezig willen zijn.
Per toeval stuitte ik recent op een GS Racing Vision rtr pro.
Zoals ik vooraf al dacht, hoogstwaarschijnlijk geen auto die rijd als een zonnetje, maar ik steek er graag tijd en indien nodig geld in om hem rijdend te krijgen.
Hoewel ik durf te zeggen vrij handig te zijn ben ik toch echt een leek op dit gebied, maar wil het graag leren!
Om te beginnen heb ik een paar vragen waarmee jullie mij hopelijk wat op weg helpen.
1. Wat is in mijn regio een goede RC winkel voor onderdelen / reparaties?
2. Op welke site zijn er voor dit type auto onderdelen te vinden?
3. Wellicht iemand hier met dezelfde auto, tips/suggesties wellicht over de auto?
Uiteraard heb ik zelf wel e.e.a. gevonden maar laat mij graag wegwijs maken in deze wereld.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groet,
Remy