Nieuwe indoor vliegclub te ieper(belgie) IMRFLIGHT

Nieuwe indoor vliegclub te ieper IMRFLIGHT
We komen 2 maal in de maand samen om onze hobby te bedrijven in zaal cieper te Sint Jan (Ieper).
Bij ons heb je de mogelijkheid om de hobby aan te leren. Zowel het vliegen, onderhouden als het afstellen van de heli, electronica en zender. Onze piste heeft een groote van 20x12 meter.We vliegen er met electro helis en vliegers, iedereen is welkom heli grote tot max 450size(Coaxiaal,FP,CP). Zin om eens te komen kijken kom gerust af. We geven je graag uitleg en antwoorden op al je vragen.
Bij ons is er voor iedereen een plaatsje voorzien. Van beginner tot expert.
Zaal is voorzien van tafels en stoelen in een afzonderlijke ruimte.
Zaal is voorzien van verwarming.
De zaal is het tweede en het vierde zaterdag van de maand open,zaal open van 10U tot 18u.
Dagvergunning 2,5euro
Adres:
Zaal Cieper
Brugseweg 309
8900 Sint-Jan (Ieper)
Datums:

23/01
13/02
27/02
13/03
27/03
10/04
24/04
08/05
22/05
Hopelijk tot binnenkort
voor meer vragen en inlichtingen

hallo, superbbbb!!
ikzelf ben van ieper, we zijn met 2 mensen hier van ieper die al soms wat indoor vliegen...
wij vliegen outdoor ook in de club te dikkebus/vlamertinge. ik kom zeker eens kijken mss wel vliegen!!!

is dit het zaaltje waar men ook met rc auto's rijden??
zoja dan vliegt daar al een jongen die leerling is van mij:p:p

Hallo,
Ja daar is het hoor,jij bedoeld zeker michael das mijn zuster haar zoon komt hier veel op vakantie.Maar nu zondag laast was onze laatste wedstrijd met de wagen nu volledig op heli en vliegers.Michael had al over u verteld dat je een strenge meester was enzo neenee grapje had al verteld dat een leraar van hem op school met vliegers bezig was .
grtz en hopelijk tot gauw

Hallo,
Afmetingen van de zaal is 20 meter op 12 meter en 4 meter hoog.Wij vragen geen lidgelden wel een dagvergunning van 2,5euro.
grtz

Bedoeling is vooral elkaar te leren omgaan met heli's.
We zijn allemaal pas begonnen en hebben zelf nog veel te leren.
Vooral kennis doorgeven aan elkaar en als er mensen zijn met een goede kennis van zaken, vooral veel opsteken.

had al vermoeden dat helivliegen de hoofdzaak zou worden.
Bij een hoogte van 4m kun je met een vliegtuig niet veel doen.

had al vermoeden dat helivliegen de hoofdzaak zou worden.
Bij een hoogte van 4m kun je met een vliegtuig niet veel doen.

Nadruk ligt idd op heli's en we bieden een alternatief aan de mensen die een beetje indoor willen bezig zijn in de winter.
Dat we beperkt zijn qua afmetingen moeten we er maar bijnemen, hoofdzaak is vooral fun te hebben.
Nadruk ligt dan ook op max 450 size en ook hopen we mensen aan te trekken die fp of zelfs coax vliegen.
Misschien enkele punten uitzetten op de grond waar ze naartoe kunnen vliegen om zo het gevoel te leren kennen om vervolgens over te stappen op een cp als ze eenmaal de microbe te pakken hebben.
En daar we allemaal nog beginnend zijn, hebben we meer dan voldoende ruimte om een hoover te proberen :mrgreen::mrgreen:

Ik heb enkele dagen geleden de website gevonden van de modelbouw-vliegclub van Ieper, waarin stond wanneer de meetings plaatsvinden in zaal OC Cieper Sint-jan en nu vind ik dat niet meer terug.
Ik had graag eens komen kijken/informeren, wie kan me aan de juiste data helpen en eventueel de website?

Dank u,
Bart.

Back