nieuwe kist

hallo allen,

heb sinds kort een x-twin maar daar raak ik echter op uit gekeken want die kan enkel binnen of bij windstil vliegen.
nu heb ik naar nieuwe vliegtuigen gekeken(2ch) en vond het volgende:Blue P-51D Mustang LOU IV Radio Remote Controlled RC Warbird Plane RTF
ik weet niet of ik direct link naar webwinkel mag doen maar dan hoor ik dat wel.

nou was ik erg geïnteresseerd in dat vliegtuig vooral omdat hij een richtingsroer heeft en niet mixed stuurt zoals bij de x-twin(wat ik af en toe toch erg langzaam vind gaan).

is dit een leuke opvolger voor mijn x-twin?
zijn er mensen die deze kist ergens gezien hebben waar hij niet uitverkocht is(hij is inmens populair lijkt wel)
en zijn er mensen die deze weleens gevlogen hebben

het gaat hier om een 2ch versie

hi

ik denk dat ze uitverkocht zijn

je kan hem wel als opvolger zien omdat i nau zo goedkoop is

denk wel dat i heel gauw stuk is binnen 1 uur

maar voor dat geld

dan kan je je afvragen of je echt door wil met vliegen

ga maar zoeken op de easystar

of kijk of er een vlieg club in de buurt is

kan je denk ik wel een proef les krijgen

kan je alles vragen

en veilig LEREN VLIEGEN

en overdenken of je dan een 4 kanaals of 5 kanaals vliegtuig gaat aanschaffen
met een mooie zender er bij

ga vooral veel lezen op het forum

rob

Het is mij een raadsel hoe ze zoiets met twee functies willen besturen.

Ik gok X-twin achtig, dus hoog/laag met throttle en dan als extra bochten met rudder.

Of het een goede opvolger is, durf ik niet te zeggen. Ik vermoed van niet.

Als je echt wil doorgaan met modelvliegen en meer uitdaging zoekt, ben je denk ik meer geholpen met een vliegtuig met minimaal 3 kanalen (gas/hoogte/rudder).

Voor binnen en buiten met niet al teveel (lees: geen) wind, zou de Kyosho Minimum leuk kunnen zijn:
image.php

Wil je bij meer wind vliegen, zou ik eens bij multiplex kijken naar bijvoorbeeld de minimag:
minimag-front.jpg

of de easystar:
mpua2692.jpg

Al deze toestellen vliegen beter dan het toestel waar je nu naar kijkt..

Als je serieus verder wilt met vliegen en niet snel uitgekeken wilt zijn, is het verstandiger om nu wat meer geld uit te geven aan iets wat echt goed vliegt en geschikt is, dan eerst nog een hele serie 'net niet' vliegtuigjes aan te schaffen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back