Nieuwe kokam 4000 in de MP/e

Hoi,

Vandaag heb ik na heel lang wachten :( mijn eerste vlucht gemaakt met de MP/e van Henseleit. Eerst vloog ik de GEN1 akkus en die waren wel leuk, maar het was niet echt spannend als ik zag wat de logo-14 met FP3700 allemaal deed.

Daarom heb ik een wat verder gekeken en mij laten informeren door rc-lipoly.de en heb ik mij de nieuwe kokam 4000 besteld (10s1p). Net mijn eerste vlucht gemaakt, en echt WOW wat een fun heli is dat nu, niet normaal, wendbaar / power in perfecte combinatie. Volgende week zal ik hem nog eens wat vaker gaan vliegen. (en de NT's verkopen). Ik ben echt verbaasd over de LIPO power.

Verder loopt er een project om de MP/e nog meer power te gaan geven door er Vstabi (zonder paddels) mee te gaan vliegen, maar dat is een project dat ik met rust ga inbouwen.
Foto's etc komen er nog van, en op een meeting zal ik de kokams laten zien, en de POWER tonen.

groeten
Roel

Hoi,

Omdat ik de kokams wat heb moeten aanpassen om ze passend te krijgen in de MP/e. Heb ik ze uit elkaar gehaald. Misschien is het interresant om te zien. En misschien ook niet. Maarja hier zijn wat foto's

1001649lx5.jpg

1001650xj4.jpg

1001651uv2.jpg

1001656hs4.jpg

1001657gc3.jpg

Wat ik veranderd heb aan de Lipo-pack.. Alleen maar de CFK platen. Die heb ik flink ingekort na de exacte lengte van de kokams. En de breedte van 5cm die de CFK plaat heeft, de laatste 5 cm afgezaagd tot 4,5cm (en dan nog een ronding) dan past het perfect in de MP. Maar daar komen nog wat foto's van

Groeten
Roel

Back