Beste,
Ik heb mijn probleem gemeld in het soort van voostel topic
Maar omdat ik weet dat het daar niet thuis hoort en mijn gebruikersnaam aangepast is deze nieuwe topic.
Dit is wat ik letterlijk gepost had:
Ik ben Maud 26 jaar moeder van 2 Kids en geheel onverwacht in aanraking gekomen met statische modelbouw...
Ik ben inmiddels tijdelijke eigenaresse van pak een beet 500 verschillende bouwpakketten.
En dit is nog maar de helft van hetgeen dat we uit moeten zoeken.
Helaas is de kenner niet meer onder ons en iedereen is een leek dus ik wil me gaan verdiepen in hetgeen we in huis gehaald hebben.
We hebben motoren auto's helikopters tanks ridders vliegtuigen fantasie (oa actiehelden / star wars) nieuw oud in mekaar uit mekaar.
Noem het maar op of het zit er wel tussen inclusief de dingen om het af te maken zoals air brush onderdelen of lak enzo.
Ik zou hier heel graag hulp bij willen krijgen van de mensen hier die er wat meer verstand van hebben en ik wil daar ook morgen zeker mee beginnen met foto's om een impressie te geven...
Inmiddels ben ik erachter dat het niet alleen statische modelbouw is maar ook gemotoriseerde.
En na 2 dagen heb ik al bijna 300 pakketten gefotografeerd terwijl ik nog niet op de helft ben...
Dus die schatting van 500 was echt een understatement.
Ook heb ik begrepen dat een link naar photobucket toegestaan is, dus bij deze:
http://s97.photobucket.com/user/maudjuh/library/Bouwpakketten
Ik zou graag willen weten wat het allemaal waard kan zijn.
Aangezien het een erfenis betreft en er veel tijd en geld in was gestoken.
Hierdoor wil ik het behandelen naar waarde ipv er zo snel mogelijk ervanaf.
Groetjes
Ik heb mijn probleem gemeld in het soort van voostel topic

Maar omdat ik weet dat het daar niet thuis hoort en mijn gebruikersnaam aangepast is deze nieuwe topic.
Dit is wat ik letterlijk gepost had:
Ik ben Maud 26 jaar moeder van 2 Kids en geheel onverwacht in aanraking gekomen met statische modelbouw...
Ik ben inmiddels tijdelijke eigenaresse van pak een beet 500 verschillende bouwpakketten.
En dit is nog maar de helft van hetgeen dat we uit moeten zoeken.
Helaas is de kenner niet meer onder ons en iedereen is een leek dus ik wil me gaan verdiepen in hetgeen we in huis gehaald hebben.
We hebben motoren auto's helikopters tanks ridders vliegtuigen fantasie (oa actiehelden / star wars) nieuw oud in mekaar uit mekaar.
Noem het maar op of het zit er wel tussen inclusief de dingen om het af te maken zoals air brush onderdelen of lak enzo.
Ik zou hier heel graag hulp bij willen krijgen van de mensen hier die er wat meer verstand van hebben en ik wil daar ook morgen zeker mee beginnen met foto's om een impressie te geven...
Inmiddels ben ik erachter dat het niet alleen statische modelbouw is maar ook gemotoriseerde.
En na 2 dagen heb ik al bijna 300 pakketten gefotografeerd terwijl ik nog niet op de helft ben...
Dus die schatting van 500 was echt een understatement.
Ook heb ik begrepen dat een link naar photobucket toegestaan is, dus bij deze:
http://s97.photobucket.com/user/maudjuh/library/Bouwpakketten
Ik zou graag willen weten wat het allemaal waard kan zijn.
Aangezien het een erfenis betreft en er veel tijd en geld in was gestoken.
Hierdoor wil ik het behandelen naar waarde ipv er zo snel mogelijk ervanaf.
Groetjes