nieuwe lipo's bij aeronuts. 20C continue

20C3S1P2200.jpg

http://www.aero-nuts.com/index.php?cPath=32

En ook niet duur. :)

De grafieken zien er best netjes uit, iemand al ervaringen mee???

naja, wat je maar goed vindt... voor 4 dollar meer heb een 2100 die 15C continu kan en maar 144 gram weegt... da's wel even een stuk lichter. en bijna zelfde mAh (leveren deze echt 2200???) en ECHT 15C continu is meer dan voldoende... of wil je in 3 min weer beneden zijn ;)
en ik geloof er geen bal van... 20C continu en dan 22 piek? Da's slecht :) TP's leveren 31.5A continu en 54A piek, dus meer dan deze 48.4A piek ;)

Joh, mooie shop! En inderdaad, de TP accu is goedkoper. Maarja, wat zijn de verzendkosten daar? Bij aeronuts probeer ik altijd met fietsbellen mee te liften want dan zijn de verzendkosten gratis. ;)

vanaf 150 zie ik geen kosten. Laatst hadden ze vanaf 20$ geen verzendkosten :) Ik bestelde voor 225 euro dus ook niets. Gewoon effe emailen....

ik geef alleen aan waar ze te koop zijn. Als jij info wilt moet je zelf maar verder zoeken ;)

Mooie webshop Tadango! Idd zijn daar die Thunder Power accu's zeker mooi.

tadango zei:
naja, wat je maar goed vindt... voor 4 dollar meer heb een 2100 die 15C continu kan en maar 144 gram weegt... da's wel even een stuk lichter. en bijna zelfde mAh (leveren deze echt 2200???) en ECHT 15C continu is meer dan voldoende... of wil je in 3 min weer beneden zijn Wink
en ik geloof er geen bal van... 20C continu en dan 22 piek? Da's slecht Smile TP's leveren 31.5A continu en 54A piek, dus meer dan deze 48.4A piek Wink
Hoe weet je dat die T P accu's wel capaciteit en stroom(interne weerstand) doen wat op het etiketje staat? Ik heb in een ander topic gelezen dat jij ook deze TP Cellen had. Maar dan weet je nog niks over de levensduur...... (wat zijn eigenlijk je ervaringen tot nu toe???)

Bovendien zijn de accu's van Aero-Nuts een stuk zwaarder. Dit is idd een groot nadeel, maar zorgt er waarschijnlijk wel voor dat ze die 20C echt wel aankunnen. En capaciteit ook wel. (beide afhankelijk van gewicht(zoals jij wel wist ;) ))
Bovendien heb ik wel ervaringen met oudere soorten lipo's bij Aero-nuts. En daarbij waren ze altijd erg voorzichtig met hun opgegeven waardes.

Maarja, die TP cellen zien er wel erg netjes uit. Lekker licht :P

oja, ik kan trouwens helemaal nergens vinden waar(in welk land) die webshop zit.....(belangrijk voor douane ed....)

rafgol zei:
Chandler, AZ 85225-2426 ---> AZ = Arizona, in de US.

In de USA.
Dank je dat wist ik niet. (de contactgegevens had ik trouwens wel eerder gevonden, maar wist dus niet dat dat in de USA lag)

Kan vervelend worden dus met douane :cry:

Bij bichler heb ik een xcell 950 mah lipo gehaalt, 25 C belastbaar , 21 euro maar!
doet het perfect met een fietsbel, ongeveer 15 minuten vliegtijd en accu is gewoon ijskoud na het vliegen.

15 minuten met n fietsbel met 950mAh aan capaciteit? Mijn neus! :D Das dan zeker op 25% gas of met een afgeknipte gunther ofzo. :lol:

Met mijn fietsbel met 7x5 prop haal ik 15 nog maar net, met mijn 2200 accu.

uuh, ik vlieg met mijn extra300 shocky met fietsbel met 8x4 prop ook wel bijna 15 min met een beetje "trottle management" op ELE 3S1000mah :D

Back