Nieuwe MB Tamiya truck + Nieuwe Volvo RC4WD Truck

Nieuwe Tamiya
f23d3de48b2f4b2aab41af933ba685fc.jpg
d03cd37bbf136ee62cc138dda5eba911.jpg

Op de website van tamiya.com en inc staat niets over een nieuwe tamiya truck, thans ik kan er niets over vinden.
Leuk wagentje van rc4wd voor S.800,- dollar.
VV-JD00021-2.jpg
VV-JD00021-3.jpg
VV-JD00021-6.jpg
VV-JD00021-7.jpg
VV-JD00021-13.jpg

Ben ook benieuwd wanneer Tamiya met een losse cabine van de Arocs komt.

dit is van de speelgoedbeurs in nurnberg toch,was die foto ook al ergens anders tegen gekomen maar daar stond andere naam bij die de kipper gemaakt had,zal kijken of ik link nog kan vinden
en er stond op die site dat er ook terreinbanden komen voor de tamiya trucks,al denk ik dat die van carson zijn

dit is van de speelgoedbeurs in nurnberg toch,was die foto ook al ergens anders tegen gekomen maar daar stond andere naam bij die de kipper gemaakt had,zal kijken of ik link nog kan vinden
en er stond op die site dat er ook terreinbanden komen voor de tamiya trucks,al denk ik dat die van carson zijn

Spielwarenmesse Nurnberg 31 januari - tot 4 februari 2018.

Bij Tamico.de is de prijs bekend E.489,99 en leverbaar vanaf 23 maart 2018.

verwachte leverdatum loopt nog lekker uit elkaar maar dat is toch altijd speculeren bij tamiya en carson.
En de banden op de arocs achter zijn terreinbanden de verwachting is dat deze ook los gaan komen.
En nee tamiya zal geen carson onderdelen gebruiken daar dat Tamiya internationaal opereert en carson voornamelijk alleen in europa.
Ze zullen hooguit wat overleg hebben maar meer als dat ook niet, zou me dan ook niks verbazen als tamiya een keer met meer dezelfde onderdelen en artikelen als carson uit gaat komen.

overigens voor het eerst dat onze duitse vrienden duurder zijn dan de Nederlandse shops.

Tamiya en carson is niet zoveel verschil meer. Is ook 1 club

Nee exclusief. En die was ook duur. Tegen de 200 aan dacht. Ik.

Regelaar en servo erbij en je schiet mooi op naar de 750 voor hij rijd. Dan moet er nog wel een kleurtje op

Back