Nieuwe MB Tamiya truck + Nieuwe Volvo RC4WD Truck

Op die manier blijft de initiële aanschafprijs natuurlijk lager, maar kan me moeilijk inbeelden dat iemand de truck zou willen, zónder de kiepfunctie (tenzij je zelf iets goedkoper in elkaar wilt knutselen).

Ik kwam op youtube een filmpje tegen ( Asphalt power Sumitomo HA60C dump truck and sprayer working,) Let op de kiepers in dit filmpje die gebruiken de zelfde kiep systeem als tamiya bij hun Arocs kieper. Als bovenstaande tekst invoerd op youtube kan je het zien.

Volgens mij een systeem wat beetje oud is om kieper te laten kiepen. Helaas kan ik de link niet kopieren vandaar de tekst van het filmpje.

Ik kwam op youtube een filmpje tegen ( Asphalt power Sumitomo HA60C dump truck and sprayer working,) Let op de kiepers in dit filmpje die gebruiken de zelfde kiep systeem als tamiya bij hun Arocs kieper. Als bovenstaande tekst invoerd op youtube kan je het zien.

Volgens mij een systeem wat beetje oud is om kieper te laten kiepen. Helaas kan ik de link niet kopieren vandaar de tekst van het filmpje.

Het systeem van het filmpje ........lijkt sprekend op kiep meganisme van tamiya
0216sfm.jpg

Zijn geen leuke prijzen meer en niet interesant voor modelbouwers.

En je moet ook nog even wachten met bouwen.....

Lieferung:
Bis Di, 24. Apr. bei heutigem Zahlungseingang

Lieferung:
Zwischen Fr, 23. Mrz. und Mo, 26. Mrz. bei heutigem Zahlungseingang

Bak gaat wel erg langzaam omhoog, zag dit ook al bij tamiya filmpjes.

goede service ,ja dat heb ik meer gehoort over wetronic
er zijn maar heeel weinig rc modelzaken waar je nog gezellig terecht kan om lekker in winkel te snuffelen en vragen te stellen en om je problemen op te lossen
de 1 zn grote probleem is voor de meeste n kleinigheidje,men moet t maar weten en de ervaring hebben,en dat zijn de echte mensen voor in n rc modelzaak met liefde en passie

Back