nieuwe Mega 16/25/XX

Ik zag vandaag bij Bravenboer een nieuwe Mega, hij is wat langer dan de 16/15/XX het is de 16/25/XX en past dus ook in een impeller unit voor een 480, als de 16/15/3 of 2 te weinig is.
Maar Willem had hier geen gegevens over, is er iemand die wat weet (stroom en trust) van een 16/25/1 of 2 in een Mini Fan 480 van Wemotec.

Ik ken wel AC 16/25/xx in 3,4 en 6 turns ..... de snelste = de 3 turns, als deze al voeldoende EDF Rpm's kan bereiken is dit pas bij hoge voltages.......

Dat klopt ja het is de 16/25/XX maar Willem heeft me verteld dat er ook een 1 of 2 wikkeling versie van is en dan is hij waarschijnlijk geschikt voor een impeller, want ik zoek een motor om mijn Piranha wat sneller te maken want ik zag van de zomer op Jets over Pampa een bloed snelle Piranha maar voor die motor moet ik een andere regelaar kopen en ik wil mijn Jeti 40 A blijven gebruiken

Ben "bestaan" doet ie, MEGA levert alle versie's van turns op bestelling ....... , meestal zefde prijs, maar wel 30 dagen levertijd ..... rond de € 80,-- dus .....

ik heb wat lopen rekenen, maar volgens mij kan de 16/25/4 op 16 cellen op de 480 fan.
Met 16 AUP cellen ben je niet zwaarder dan de normaal gebruikte 11 x cp1700.

geen gebruikservaring, maar alleen gerekend.
Mischien 16/25/3 nog beter, maar dan met weer andere cellen aantal.

Back