Nieuwe Micro-heli Sparrow

Alleen wat en hoe zit dit in vredesnaam????

ha, best mooi! Volgens mij zit aan dat stangetje+carbon plaatje een extra lagertje voor de heckrotoras. Weet niet of dat echt veel bijdraagt, want het lijkt mij dat je over zo'n afstand met zulke dunne plaatjes en stangetjes niet echt veel stijfheid over houd! Dat plaatje onderaan zit dus horizontaal. De bladen draaien tussen dat plaatje en de staart door.

Dit bedoelde je toch?
staat wel stoer, maar of het ook sterker is weet ik dus niet...

ja, dat is wat lastig te zien maar had ik ook door. Ik vroeg me ook meer af waarom dat carbon steuntje daar zit. Dat levert nauwelijks extra stevigheid op. Voor een horizontale versteviging of zou het puur zijn om daar een horizontale stabilisator te krijgen???

Ik denk dat dat een extra veiligheid is om de staartrotor enig sinds te sparen bij een eventuele crash.

Ik zie verschillende rotorkoppen in het draadjes op Run. een eenvoudige rotorkop zonder Bell hiller mixing en eentje met.

Dat landingsgestel is ook niet het sterkste ontwerp. Gaat gegarandeerd stuk bij een te harde landing.

eeh gerard... een mini??? leuk??? weet je het zeker :)

Het onderstel doet ook aardig lijken op een 3Dnt... Nu nog kijken hoe hij vliegt ;)

Het is net die mus die ze doodgeschoten hebben in Leeuwarden, hihi.
Nee, alle gekheid op een stokje, leuk machientje. In ieder geval wel weer eens wat nieuws.

alleen nog maar met een 6 serie lipo setup ofzo, dat ie ook echt voortbeweegt en anders niet :D

okee, gerard wil van 0 naar 100 in 0,1 sec :)

6s2p 350 kokam moet het in deze heli ook wel leuk doen. Dan zit je snel op 300W :) Dikke buitenloper erop van 80 gram en gaan met dat ding. Het vermogen van een t-rex in zo'n klein ding... het zou verboden moeten worden ;)

Back