Nieuwe motor aanschaffen

Hi,
Ik heb nu al een tijdje een Tamiya RevStorm. Ik wil nu de snelheid wat ophogen. Alleen weet ik niet of ik dat moet doen dmv een motor met meer vermogen. Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.
Mvg James

Hi,
Ik heb nu al een tijdje een Tamiya RevStorm. Ik wil nu de snelheid wat ophogen. Alleen weet ik niet of ik dat moet doen dmv een motor met meer vermogen. Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.
Mvg James

Hmm volgens mij kan je eerst het beste bedenken wat je nou eigenlijk wilt, laatst wilde je nog met het echte werk gaan beginnen en een bigscale gaan aanschaffen.

Maar wat de snelheid betreft misschien kun je nog iets in de afstelling van de auto vinden om sneller tegaan. Een nieuwe motor erop gaan zetten om in een rechte lijn sneller te gaan lijkt me zonde van het geld. En daarbij is daar de uitdaging ook zo weer uit en ben je binnen de korste keer weer op zoek naar een nieuwe uitdaging (ofwel een nog snellere motor):rolleyes:

Ja. Ik zat eerst te denken aan een BigScale alleen is dat mij iets te duur.
Daarom lijkt het me voor nu leuker om mijn Rev Storm telkens iets te verbeteren.

Back