Hallo zweeffanaten!
Gister heb ik voor het eerst met mijn zwever van ong 7 jaar oud gevlogen! geholpen door Jacob Bos uit Gorredijk heeft de zwever zijn eerste maiden gehad!
Fantastisch om te zien en om te vliegen, alleen is het kistje al vrij oud en zitten er nog batterij packs van Ni-Cd en een grote brushed motor in!
Daarom wil ik graag een brushless motor monteren zodat het vliegtuig kan vliegen op lipo en flink lichter wordt!
Hier de gegevens van het vliegtuig!
Lengte: 97 Cm
Spanwijdte 2:08
Diameter voorkant 4 cm
Gewicht vliegtuig zonder motor en batterij: 911 gram
Gewicht batterij nu 421 gram
Gewicht motor nu 289 gram
Uitgerekend zit ik nu dus op een totaal gewicht van 1621 gram!
De vraag aan jullie is, wat voor motor, batterij, esc en proppelor zou hier prima bij passen ?
Hieronder nog foto's ter verduidelijking
Gister heb ik voor het eerst met mijn zwever van ong 7 jaar oud gevlogen! geholpen door Jacob Bos uit Gorredijk heeft de zwever zijn eerste maiden gehad!
Fantastisch om te zien en om te vliegen, alleen is het kistje al vrij oud en zitten er nog batterij packs van Ni-Cd en een grote brushed motor in!
Daarom wil ik graag een brushless motor monteren zodat het vliegtuig kan vliegen op lipo en flink lichter wordt!
Hier de gegevens van het vliegtuig!
Lengte: 97 Cm
Spanwijdte 2:08
Diameter voorkant 4 cm
Gewicht vliegtuig zonder motor en batterij: 911 gram
Gewicht batterij nu 421 gram
Gewicht motor nu 289 gram
Uitgerekend zit ik nu dus op een totaal gewicht van 1621 gram!
De vraag aan jullie is, wat voor motor, batterij, esc en proppelor zou hier prima bij passen ?
Hieronder nog foto's ter verduidelijking
Laatst bewerkt door een moderator: