Nieuwe motor voor carson specter

Hallo

Ik zou graag jullie mening willen over het volgende.

Ik zoek voor mijn carson specter een nieuwe motor zie alleen door de bomen het bos niet meer.
Doel is om de auto sneller te maken om in de toekomst mee te doen aan wedstrijden, ben me momenteel aan het oriënteren om lid te worden van een club in Friesland.

Wie heeft suggesties ??

Alvast bedankt voor de reactie's

Bij MBC Friesland wordt veel gereden met Alpha Plus en Werks motoren; beide merken die veel prestatie geven, een lange levensduur hebben en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. De motoren zijn een goede keuze en je ziet ze ook veel in het wedstrijdcircuit.

Veel MBCF-mensen kunnen je helpen bij het afstellen en tips geven over deze motoren.

Vergeet natuurlijk niet dit topic te lezen: offroad-het-kopen-van-de-juiste-motor

Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruik je nog een trekstarter of heb je al een startbox?

Voor wedstrijden moet je sowieso een 3.5cc motor hebben.

Op de specter zit nog de originele motor, ik heb hem 2de hands gekocht en heb hem al 2 jaar, dus wordt wel tijd voor een nieuwe.

Ik heb nog gewoon een trekstarter, is een startbox beter ??? of misschien een elektrische start ??

Wedstrijd motoren hebben geen ander startsysteem dan een startbox.
Alle wedstrijd motoren moeten derhalve met een startbox gestart worden.

Bij de club zijn leden die meerdere startboxen hebben en soms de reserve startbox of een gebruikte voor een leuk prijsje van de hand doen.

Meld je gewoon even aan op de site van MBC Friesland, en maak in het forum kennis met de leden van de club... Mij ken je nu al een beetje; ik ben de secretaris van het bestuur van MBC Friesland.
De club is openbaar, voor iedereen beschikbaar en iedereen is welkom. Lid of geen lid.

Morgen, 31 augustus om 12:00uur krijgen we de uitspraak van een kort geding wat we tegen een beslissing van de gemeente hebben ingesteld. Als de uitspraak positief voor ons is, dan is het afgeven van een definitieve vergunning slechts een formaliteit. Is de uitspraak in ons nadeel, dan moeten we verder in de procedure met de gemeente...

Back