nieuwe motor

Zou iemand mij kunnen vertellen of de picco 3>5 cc p3, een goede vervanger is voor de savage 4.6 motor.

Waarom ga je uberhaupt naar een motor met minder cc's.
Minder cc's = minder koppel en dus ook minder wheelies e.d.

De Picco P3 is overigens een hele leuke motor, maar wordt vooral gebruikt op buggies. Je kan hem uiteraard op je Savage zetten, maar na een 4.6cc zal dat wel wat tegenvallen denk ik.

Dit zijn betere motoren:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Maar een motor zou ik persoonlijk niet zo snel 2e hands kopen overigens.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is nartuurlijk wel een risico wat ik loop, ze zeggen allemaal dat motors maar een paar liter gelopen hebben, maar dat kan altijd meer zijn. Dat is niet te zien.

Dit zijn betere motoren:

Maar een motor zou ik persoonlijk niet zo snel 2e hands kopen overigens.

Mario, de eerste die je noemt heeft dan weer een andere backplate nodig en er moet een trekstarter op/ of een rotostarter.
Dat is een truggy motor..

De andere zal zeker niet verkeerd doen op een savage..

En aangezien je mijn savage hebt overgenomen moet je echt wel wat power hebben.. :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt helemaal gelijk Jim, even niet bij stilgestaan dat je voor een savage een rukduk of een rotostart nodig hebt. In dat geval lijkt me de LRP Z.30 wel echt een aanrader...bakken met koppel!

. In dat geval lijkt me de LRP Z.30 wel echt een aanrader...bakken met koppel!

Die .30 kun je wel proberen Rob, als je die niet vertrouwd raadt ik je nog steeds een nieuwe Nitro Bull aan... Je weet hoe die het heeft gedaan op die savage..

En als je hulp nodig hebt met monteren, inrijden of wat dan ook.... Je hebt mijn adres en telefoonnummer.. :rolling:

De picco p3 .28 heeft te veel koppel en super toeren.
Het is dus de motor voor een savage.
Ik denk zelf dat die beter is als lr0.maar dat is mijn mening.

Ik was zo een beetje aan het kijken op marktplaats, en ik kan niet zien op een plaatje of de motor goed is. Dan moet ik toch maar voor een nieuwe bull gaan. Bedankt mannen. En jim ik kom zeker nog een keer lang. gr rob

Back