Nieuwe MPX modellen

Multiplex komt met 2 nieuwe modellen de Pilatus PC-6 en de Shark en ook is de Dogfighter in een nieuw kleurenschema leverbaar.
Op de site van Multiplex zijn ook video`s van deze leuke speeltjes te zien.

Ja inderdaad,dit zou wel eens een topper kunnen worden makkelijk te vliegen en door de slimme details voor een ieder wat wils.
Er is trouwens nog iets nieuws de opvolger van de Parkmaster met de originele naam Stuntmaster.

Egbert

Ben vanmiddag bij w en w modelbouw geweest (nieuwe accu,s voor mn funjet ultra) en de mpx shark en stuntmaster stonden daar bij de balie.

gr Björn

met de shark heb ik al mogen vliegen, en dat ding doet het echt perfect. De versie waar ik mee gevlogen heb is tam ingesteld maar kan nog meer. rollen en loopings gaan in die tamme stand perfect. Harde wind is ook niet direct een probleem, model slaat zich er goed doorheen.

Vind je die 160 euro duur voor een compleet model waar ej alleen nog een ontvanger en lipo in moet duwen om ermee te gaan vliegen.

Probeer jij maar eens een model te ontwikkelen dat net zo goed is en dan kijk je eens wat het kost om hem te bouwen en productie klaar te maken voor de grote massa. Ohja, ook nog eens 4 nette servo's en een goede motor met regelaar erin duwen voor dat bedrag. Zeker weten dat je dat niet gaat lukken.

Het zal wel een dooddoener zijn maar kwaliteit kost nu eenmaal wat en je kunt van alles van MPX vinden feit is dat ze goede spullen maken die ook nog eens super goed vliegen en dat al jaren.

De Shark (februari op de beurs met ons aller Robert erbij :)) Zijn nog verschillende dingen extra leverbaar zoals wielen, drijvers etc.

Foto-D4YUKXDI-G.jpg

plain]

Laatst bewerkt door een moderator:
kan iemand mij vertellen die de MPX Shark reeds in het echt heeft zien vliegen ofdat het een behoorlijke herriemaker is?
Ik weet namelijk dat de doorgaans grotere modellen voorzien van een duwprop behoorlijk wat herrie kunnen voortbrengen.
Denk dan aan een Swift II, Parkzone Stryker, Parkzone Icon A5 en een Brushless opgevoerde MPX Easy Star.
Zou dat bij deze MPX Shark nou zo anders zijn?
Heeft iemand een antwoord op deze vraag?
Vr Gr

Het geluid van de shark is minder dan van een standaard easystar. de motor is een buitenloper die een iets grotere lepelprop aandrijft.

Een "pusher" maakt altijd meer geluid. Komt door de verstoorde luchtstroom en weerkaatsing van de geluidsgolven. Wil je een stil vliegtuig zal je toch iets met de motor aan de voorkant moeten kiezen.

Back