Nieuwe nitro motor

Hallo allemaal,

Ik wil graag een nieuwe Nitro motor kopen omdat mijn oude een beetje op is.
Maar het liefst zou ik overstappen naar een sterkere en van een ander merk.
Ik had namelijk eerst een standaard Tamiya motor die bij mijn Rev Storm werd geleverd. Maar ik zou nu graag een ander motorje willen.

Mijn vraag was of ik nu gewoon een motortje van een ander merk kan kopen die op mijn auto past of zitten er nog bepaalde eisen aan?

Ik wil graag een zo krachtig mogelijke off-road motor.

Kunnen jullie mij een beetje op weg helpen?

Laatst bewerkt:
ik heb zelf de lrp spec 3 .28 op mijn savage gehad met een 3 bak.
so wat gaat dat hard en heeft dat kracht. wheely's op comando

mvg Hans

De spec3 is mij ook bekend ja, hij staat ook op mijn LRP S8TX.
Alleen is de revstorm een 1:10 dus de .30 zal iets teveel zijn ervoor..

Als het om een Bigblock motor gaat, kan ik je een nieuwe Alpha .23 aanraden, ik denk dat je versteld gaat staan van de kracht die daaruit komt.. en een goed brandstofverbruik

Why do we kill people, who killed people, to show people that killing people is wrong?

Uhhh weet ik wel antwoord op. Because it is proven that it is the only way to stop us people from totally destroying ourselves. As we already killed almost all other species living on this planet. And still continu to do so every day.:(

en nu ot again;)

Why do we kill people, who killed people, to show people that killing people is wrong?

Uhhh weet ik wel antwoord op. Because it is proven that it is the only way to stop us people from totally destroying ourselves. As we already killed almost all other species living on this planet. And still continu to do so every day.:(

en nu ot again;)

Save.Exit.Planet!

De Picco P2-Maxx is zo'n smallblock met bigblock eigenschappen. Wordt geleverd in een .21 en een .26

Back