nieuwe offroader gezocht

• Topicstarter Topicstarter drdre
  • Startdatum Startdatum
D

drdre

Guest
Beste lezers
ik ben op zoek naar een offroad auto maar heb hier totaal geen ervaring mee. na meerdere onroad auto's en boten wil ik mijn hobby verder uitbreiden naar offroad. Nou ben ik op zoek naar een goede professionele offroader. Hebben jullie tips voor een goede auto alleen 1 must hij moet eletrische zijn want met nitro heb ik altijd ruzie.

Ik denk dat we wat meer info nodig hebben.
Welke ondergrond wil je rijden?
Wat is je budget?
Welke schaal?
Truggy/monstertruck/buggy?

Had zelf schaal 1:8 in gedachte heb ergens gelezen dat die het beste is.
ik ben momenteel bezig met een scaler maar wil eigenlijk ook iets hebben waarmee je lekker over strand of ergens een jump kan maken. het moet wel snel zijn. want een scaler is niet bepaalt snel en is die ook niet voor bedoeld. die sc 10 4x4 dat lijkt mij wal wat.

Het is toch een traxxas slash 1:10 2wd geworden Heel leuk om mee te beginnen. Er zit een ezrun 5.5t 6000kv motor in met een regelaar van 120 ampere en rij op een lipo 2s 8000mAh accu. misschie als ik het leuk blijf vinden dat ik toch nog de sc10 4x4 neem. Dat zal wel meer handelbaar zijn.

Als je een proffesionele offroad wagen wil, dan moet je kijken bij Mugen, Losi, Kyosho, Xray. Traxxas wagens zijn ook goed, maar dat zijn wel recreatie wagens.

Back