nieuwe onroad auto kopen hulp nodig.

hoi allemaal ik heb een vraagje aan de gene met een onroad auto.

ik rij veel bij mach indoor en ben van plan om ook op de buitenbaan van mach te rijden met een auto.

en nu komt me vraag.

welke auto is daar het goed voor.

gelieve niet te duur.
ook wil ik hem graag nieuw 2de hans mag ook maar liever niet.

hoi allemaal ik heb een vraagje aan de gene met een onroad auto.

ik rij veel bij mach indoor en ben van plan om ook op de buitenbaan van mach te rijden met een auto.

en nu komt me vraag.

welke auto is daar het goed voor.

gelieve niet te duur.
ook wil ik hem graag nieuw 2de hans mag ook maar liever niet.

Even de zoekfunctie gebruiken.... en het beste/makkelijkste is nog om gewoon bij de MACH rond te vragen als je er bent....

Hoi

Ik heb toevallig nog een z.g.a.n Tamiya ta-05 tekoop met veel tuningsdelen waarmee ik alleen binnen heb gereden.Stuur me even een pb of je intresse hebt dan stuur ik wat foto's.

mvg Jeroen

Er zijn diverse merken die goed zijn, corally, x-ray, tamiya, kijk vooral naar merken waarvan de onderdelen goed verkrijgbaar zijn, dit kan soms met Tamiya een probleem zijn, maar dat geld ook voor andere merken.

Auto's aar onderdelel er goed van te krijgen zijn zijn, X-ray, TOP en corally. Hier zitten goede nederlandse importeurs achter. Op de MACH wordt met vooral met bovenstaande merken gereden, maar ook met Tamyia 416, hiervoor geldt weer de onderdelen zal je dan vooral uit Hongkong moeten halen.

Ik weet niet waar je woont maar ga naar een RC winkel in de buurt en kijk is wat ze daar verkopen en overleg met de winkelier en kijk wat hij op voorraad heeft. Bestellen kunnen ze altijd maar als er iets stuk gaat wat niet makkelijk te krijgen is dan baal je echt als een stekker.

Mijn advies, ga voor een TOP(nieuwe auto is niet duur) of een X-ray iets duurder maar onderdelen zijn zeer goed verkrijgbaar. Kijk bv uit naar een 2e hand T2'007 of '008.

Succes met je keuze, en vraag is aan de rijders van de MACH wat zij rijden en waarom. Ik ben er ook iedere week en er zijn genoeg rijders die je willen helpen.

De nieuwe X-ray T2R is ook een goede optie, is minder duur als de carbon versies van andere merken maar wel "compatible" met de T2 '009...

Joost.

De T2R is echt een mooie basis... Een epoxy chassis dat 100% vervangbaar is naar een carbon versie later als je dat wil. Alle verder delen zijn van aluminium en de ophanging is volledig afstelbaar...

Joost.

Back