S
Stekke
Guest
Ik volg de discussies op het forum al geruime tijd. Vooral nu ik op zoek ben naar een nieuw batterij+lader-systeem voor m'n vliegers. Onlangs leverde een avondje googlen hetvolgende : 300W
Lipo en A123 lader/Watt-meter voor €180. Geïntegreerde balancer, uitgebreide PC interface en de leuke optie om hem rekening te laten houden met beperkingen van je voeding. Wel geen Ni-xx...
FMA Direct : Cellpro 10s Charger
Leek me een mooi compromis tussen de Robbe Infinity 3 en de Ultrapowercharger van Firstproducts (Eric
) 300W lees ik als 40min laadtijd voor een 10S1P 5000mha. Spijtig genoeg is het toestel made in USA :roll: en pas deze maand op de markt daar. Voor Europa moeten we nog wachten tot maart:
Cellpro10s Balancer-Lader 10A, Lipo/A123, 12V/25A Eingang (TP) [Cellpro10s] - 179.95EUR : Lipopower, Lipo-Akkus und Modellbau
Oh ja, ze beloven ook dat je de firmware zelf kan up-to-date houden, gewoon downloaden via internet en flashen. Deze is future-proof.
Groeten,
Stekke

FMA Direct : Cellpro 10s Charger
Leek me een mooi compromis tussen de Robbe Infinity 3 en de Ultrapowercharger van Firstproducts (Eric

Cellpro10s Balancer-Lader 10A, Lipo/A123, 12V/25A Eingang (TP) [Cellpro10s] - 179.95EUR : Lipopower, Lipo-Akkus und Modellbau
Oh ja, ze beloven ook dat je de firmware zelf kan up-to-date houden, gewoon downloaden via internet en flashen. Deze is future-proof.
Groeten,
Stekke