Nieuwe power Lader !!! Cellpro S10 van FMA

• Topicstarter Topicstarter Stekke
  • Startdatum Startdatum
S

Stekke

Guest
Ik volg de discussies op het forum al geruime tijd. Vooral nu ik op zoek ben naar een nieuw batterij+lader-systeem voor m'n vliegers. Onlangs leverde een avondje googlen hetvolgende : 300W :D Lipo en A123 lader/Watt-meter voor €180. Geïntegreerde balancer, uitgebreide PC interface en de leuke optie om hem rekening te laten houden met beperkingen van je voeding. Wel geen Ni-xx...

FMA Direct : Cellpro 10s Charger

Leek me een mooi compromis tussen de Robbe Infinity 3 en de Ultrapowercharger van Firstproducts (Eric ;)) 300W lees ik als 40min laadtijd voor een 10S1P 5000mha. Spijtig genoeg is het toestel made in USA :roll: en pas deze maand op de markt daar. Voor Europa moeten we nog wachten tot maart:

Cellpro10s Balancer-Lader 10A, Lipo/A123, 12V/25A Eingang (TP) [Cellpro10s] - 179.95EUR : Lipopower, Lipo-Akkus und Modellbau

Oh ja, ze beloven ook dat je de firmware zelf kan up-to-date houden, gewoon downloaden via internet en flashen. Deze is future-proof.

Groeten,

Stekke

Dat ziet er goed uit, lader en balancer in één. Een 6S pakket zou ik dan met maximaal vermogen van 10A kunnen laden, schiet lekker op, dat is een dikke 3C bij 3200tjes.

Back