M
meganieker
Guest
Omdat het bedrijf RC tuning gestopt is begin dit jaar met de baan in Eygelshoven-kerkrade, heb ik vandaag getracht contact te leggen met de verhuurder van het pand.
Mijn insteek is om de RC banen weer nieuw leven in te blazen.
Natuurlijk is het niet zo makkelijk, want als we het doen dan doen we het goed en voor de volle 100% dus bijna dagelijks open met de verwachte openenings tijden:
Maandag ==> Gesloten
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 tot 22:00 uur
Vrijdag 10:00 uur tot 00:00 uur
Zaterdag 09:00 uur tot 00:00 uur
Zondag 10:00 uur tot 22:00 uur
momenteel ben ik in overleg over de kosten van de loods!
indien dit redelijk binnen de paaltjes zal passen, dan zal ik verdere akties ondernemen, met de hoop om uiterlijk volgend jaar een nieuwe RC te openen.
Wat is het plan !
De ruimte biedt 750 m2 plaats.
Hierin is dus de mogelijkheid voor het leggen van een asfalt baan voor de on-road rijders.
De 2e baan die zou moeten komen, is een baan voor de Off-road rijders.
Deze is opgebouwd met heuvels,grind,water,zand en modder.
Tevens zullen er diverse Werkstations worden neergezet met stroomaansluiting.
Uiteraard is er ook gedacht aan de innerlijke mens en zou het geen probleem mogen zijn om een hapje en drankje te genieten.
De shop in Shop biedt de rijder de gelegenheid om reserve onderdelen of nieuwe auto's aan te kopen.
Natuurlijk gaat overal een kostenplaatje aan zitten.
De insteek is om 4 verschillende entree bewijzen uit te geven.
1 dags gebruik van de baan en facciliteiten.
1 maand gebruik
1/2 jaar gebruiks
1 jaar abonement
Indien de plaats het toelaat, zal in de toekomst een Asfalt buitenbaan komen, tevens met de mogelijkheid om ook met Vliegtuigen te kunnen spelen.
Om het één en ander te realiseren, zullen er natuurlijk ook mensen nodig zijn, reclame op fora's, internet site's en dagbladen mogen natuurlijk niet uitblijven.
Mijn insteek is om de RC banen weer nieuw leven in te blazen.
Natuurlijk is het niet zo makkelijk, want als we het doen dan doen we het goed en voor de volle 100% dus bijna dagelijks open met de verwachte openenings tijden:
Maandag ==> Gesloten
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 tot 22:00 uur
Vrijdag 10:00 uur tot 00:00 uur
Zaterdag 09:00 uur tot 00:00 uur
Zondag 10:00 uur tot 22:00 uur
momenteel ben ik in overleg over de kosten van de loods!
indien dit redelijk binnen de paaltjes zal passen, dan zal ik verdere akties ondernemen, met de hoop om uiterlijk volgend jaar een nieuwe RC te openen.
Wat is het plan !
De ruimte biedt 750 m2 plaats.
Hierin is dus de mogelijkheid voor het leggen van een asfalt baan voor de on-road rijders.
De 2e baan die zou moeten komen, is een baan voor de Off-road rijders.
Deze is opgebouwd met heuvels,grind,water,zand en modder.
Tevens zullen er diverse Werkstations worden neergezet met stroomaansluiting.
Uiteraard is er ook gedacht aan de innerlijke mens en zou het geen probleem mogen zijn om een hapje en drankje te genieten.
De shop in Shop biedt de rijder de gelegenheid om reserve onderdelen of nieuwe auto's aan te kopen.
Natuurlijk gaat overal een kostenplaatje aan zitten.
De insteek is om 4 verschillende entree bewijzen uit te geven.
1 dags gebruik van de baan en facciliteiten.
1 maand gebruik
1/2 jaar gebruiks
1 jaar abonement
Indien de plaats het toelaat, zal in de toekomst een Asfalt buitenbaan komen, tevens met de mogelijkheid om ook met Vliegtuigen te kunnen spelen.
Om het één en ander te realiseren, zullen er natuurlijk ook mensen nodig zijn, reclame op fora's, internet site's en dagbladen mogen natuurlijk niet uitblijven.