Nieuwe rc HPI e10

• Topicstarter Topicstarter Pedro85
  • Startdatum Startdatum
P

Pedro85

Guest
Beste Forumbezoekers,
Sinds gister ben ik in het bezit van een elektronische rc car. Nu heb ik vernomen van de winkel dat er vele onderdelen voor te krijgen zijn. Omdat dit mijn eerste rc auto (HPI e10 touring) is zou ik het fijn vinden om diverse nuttige sites te kunnen bekijken, hoe ik mijn rc kan tunen. Nu ben ik wel gaan zoeken en gaan kijken op de site van HPIracing, maar aangezien ik nu nog weinig verstand heb van de onderdelen kom ik hier dus geen wijs uit..
Mijn doel is om deze auto flink om te gooien, ik heb speciaal de touring gekocht omdat ik het sleutelen wel leuk vind. Ik wil namelijk van mijn touring een drift car maken. Zodat ik er toch dubbel plezier van heb (als ik het drifte zat ben, hem vervolgens weer om toveren tot een touring car).
Eerst wil ik beginnen met een betere accu zodat het rij plezier van langere duur is. Ook zou ik er wel een snellere motor in willen hebben, en misschien iets veranderen aan de vering. Mijn andere doel is om mijn nissan skyline kap volledig na te maken van de skyline uit 2fast 2furious, ook wil ik de auto zo goed als kan na bouwen (dus ook met neon en koplamp verlichting en achter verlichting).
Nu is mijn vraag, hebben jullie handige sites waar ik deze spullen kan bestellen, en waar eventueel ook de prijzen bij staan.. Verder vind ik het erg moeilijk om te kijken welke motor nu bij mijn auto past (handige tips zijn altijd welkom).
Het ombouwen tot drift car wil ik nog even mee wachten, eerst eens de auto verfraaien en zorgen dat hij wat meer power krijgt.
Zie hieronder enkele foto’s.

p.s

alvast bedankt.
foto0281.jpg

foto0282c.jpg

Hey,

Uw foto's zijn nogal erg groot, en ik krijg ze niet geladen...

Kunt u hier A.U.B. iets aan doen?

Er is ook een maximum grote van foto's op het Modelbouwforum.

Grts, edo...

[mod]
Censuur...
Winkels afbranden doe je maar op je eigen forum...

Tevens pb gestuurd!
Emil, mod
[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back